Miten kukaan voi puolustella lasten seurassa tupakointia?
Kommentit (8)
Tupakoitsijat on niin itsekkäitä, ettei ne osaa ajatella muiden kannalta. Lapsella ei ole mitään väliä kohdan itse saavat käryttää.
Millä lailla seurassa? Niin että lapset on vieressä vai että asuu samassa talossa?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:11"]Millä lailla seurassa? Niin että lapset on vieressä vai että asuu samassa talossa?
[/quote]
Niin että lapset on vieressä. Otetaan esim parvekkeelle mukaan, joskus jopa on sylissä samalla, kun äiti polttaa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:11"]Millä lailla seurassa? Niin että lapset on vieressä vai että asuu samassa talossa?
[/quote]
Niin että lapset on vieressä. Otetaan esim parvekkeelle mukaan, joskus jopa on sylissä samalla, kun äiti polttaa.
[/quote]
Hyi, eikai kukaan oikeesti pidä lasta sylissä kun vetää röökii??
"Älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon." Näin ne sitten lapsilleen sanoo kun yrittävät etteivät ne polttaisi tupakkaa.
Mun isäpuoli poltti mun ollessani lapsi autossa tupakkaa, eikä ikkunoita saanut avata, ettei hänellä tule niska kipeäksi. Kuulemma riitti, että tuuletin on päällä. Vittu, miten itsekkäitä jotkut ovat.
Up