Mitä teen asialle?
Miehen kanssa meni tosi huonosti vuosi sitten. Pitkä suhde, lähes 10 v. Saatiin asiat järjestymään ja nyt ehkäisy jätetty pois. Mua on epäilyttänyt että miehellä on ollu toinen nainen. Kieltää sen. Nyt minulle tuli outo tunne. Alennuin katsomaan miehen viestit. Viime vuoden lopulta löytyi viestikeskustelu, jossa käytti itestään nimeä mitä en ole koskaan kuullut. Mies: Yritin soittaa t. tämä nimimerkki. Vastaus: *hotellissa ja klo aika? Sitte mies: ei se sovikkaa soita. Yritin soittaa monta kertaa ko. nroon mutta ei saada yhteyttä. Onko tuo joku huora-juttu vai sovitaanko useinkin treffejä hotelliin? En tiedä toteutuiko tapaus joskus vai ei. Petetty olo. Kysyin mieheltä, onko ollut muita että voisi varalta testeissä käydä kun taudit saattaa vammauttaa vauvaa. Että voisi ennen raskautta (mitä ei kyllä yritetä jos on pettänyt) hoitaa itsensä. Kieltää silti. Mitä tässä voi vielä tehdä? Olen meinannut livauttaa sen nimimerkin monta kertaa tänään. Tuntuu että puhelimen katsominen on suurempi synti kuin pettäminen, joten en haluaisi sitä sanoa.
Kommentit (8)
Kasi = ap (en näköjään osaa tätä hommaa)
Kysyt suoraan siitä nimestä ja käy kuitenkin testeissä, oli vastaus mikä tahansa.
Kannattaa ottaa suoraan kasvotusten puheeksi. Näet kyllä hänestä valehteleeko. Jos jää yhtään epäilyttävä tunne, ei esimerkiksi kykene selittämään tuota keskustelua uskottavasti, tiedät, että kaikki ei ole kunnossa.
Pidä itsestäsi huolta olemalla itse rehellinen - myös itsellesi. Mies joutuu ottamaan mallia siitä ennemmin tai myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 01:43"]Miehen kanssa meni tosi huonosti vuosi sitten. Pitkä suhde, lähes 10 v. Saatiin asiat järjestymään ja nyt ehkäisy jätetty pois. Mua on epäilyttänyt että miehellä on ollu toinen nainen. Kieltää sen. Nyt minulle tuli outo tunne. Alennuin katsomaan miehen viestit. Viime vuoden lopulta löytyi viestikeskustelu, jossa käytti itestään nimeä mitä en ole koskaan kuullut. Mies: Yritin soittaa t. tämä nimimerkki. Vastaus: *hotellissa ja klo aika? Sitte mies: ei se sovikkaa soita. Yritin soittaa monta kertaa ko. nroon mutta ei saada yhteyttä. Onko tuo joku huora-juttu vai sovitaanko useinkin treffejä hotelliin? En tiedä toteutuiko tapaus joskus vai ei. Petetty olo. Kysyin mieheltä, onko ollut muita että voisi varalta testeissä käydä kun taudit saattaa vammauttaa vauvaa. Että voisi ennen raskautta (mitä ei kyllä yritetä jos on pettänyt) hoitaa itsensä. Kieltää silti. Mitä tässä voi vielä tehdä? Olen meinannut livauttaa sen nimimerkin monta kertaa tänään. Tuntuu että puhelimen katsominen on suurempi synti kuin pettäminen, joten en haluaisi sitä sanoa.
[/quote]
Kai tiedät ettei kaikkia tauteja voi hoitaa, niistä saa elinikäisen kumppanin
Kiitos vastauksista. Testeihin kyllä menen. Meillä on suhde ollut aina rehellinen. Mieheni on niin luotettava että tämä tuntuu ihan uskomattomalta. Ei yhtään pettäjätyyppiä. Nekin kyllä tunnen. Hirveän hankalaa alkaa puhumaan tyyliin pengoimpas puhelintas..
Kysy suoraan: Mikä nimi se [nimimerkki] on? Käytätkö itsestäsi sellaista nimeä? Katsot miten reagoi noin yllättävään kysymykseen. Selität sitten, kun kysyy mistä keksit nimen, että mies puhui unissaan yöllä ja toisteli "No [nimimerkki] tässä, moi" tai jotain muuta yksinkertaista lausetta jossa tämä nimi esiintyy.
Seiska oli hyvä :) Tässä nyt on luottamusta petetty puolin ja toisin. Mies on jotain touhunnut ja minä käynyt puhelimella.. Pitää tämä selvittää nyt kun vauva haaveissa.