Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan aloittanut seksielämää uudestaan usean vuoden tauon jälkeen?

Vierailija
29.09.2006 |

Nykyään en voisi vielä kuvitellakaan harrastavani kenenkään kanssa mitään, ajatuskin itsestäni alastomana kuvottaa enkä osaa kuvitella kenenkään haluavan minua. Seksi on kuulunut elämääni viimeksi vuonna 2003 ja kieltämättä haluja olisi, jos vain hyväksyisin itseni jotenkin... ja olisi se kumppanikin :(

Mikä avuksi? Onko loppuelämäni seksitöntä ja tukahdutettua halua?

N36

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunnon ja ensimmäisen miessuhteeni seurauksena. Minulla oli lapsuudessa huono isäsuhde (alkoholisti-isä, joka meni naimisiin äitini kanssa velvollisuudesta, koska olin tulossa maailmaan). Olin koulukiusattu tyttö, jota kiusasivat lähinnä pojat. Siinä ei luottamus omaan itseeni ja miessukupuoleen oikein päässyt vahvistumaan, kun oli 15 ylimääräistä kiloakin.

Miessuhteeni oli niin huono, että sen jälkeen inhosin koko miessukukuntaa enkä pitänyt itseänikään erityisen viehättävänä. Oli vaikea uskoa, jos joku tuli baarissa iskemään, että sillä ei ollut mitään ilkeitä taka-ajatuksia ja annoin aina lemput -eihän se nyt oikeasti voi olla musta kiinnostunut.

Meni 5 vuotta nuolla haavat tuosta suhteesta, kävin myös työterveysaseman kautta terapiassa. Piti ymmärtää, että se ei ollutkaan minä, joka oli aina syyllinen - vaan ne muut, jotka kohtelivat minua väärin. Sitten tapasin mukavan vähän vanhemman miehen, jonka kanssa oli suhde, oli pari yhden illan juttua ja lopulta tapasin mieheni, jonka kanssa on oltu nyt 10 vuotta.

Älä inhoa alastomuuttasi. Se mies, joka sinua rakastaa sinuna itsenäsi, pitää sinua kauniina ja haluttavana. Ala rakastaa itseäsi, ansaitset sen. Kohentuneen itseluottamuksen mukana löydät myös paremman parisuhteen - ja seksielämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi