Miksi mun ip osote on blokattu???
Tein tänne eilen jonkun kissan nimen ehdotus keskustelun ja pari pv sitte jonkun trolli keskustelun mikä ei ollut kenestäkään julkkiksesta vaan ns omakeksimä erään mun elämässä olevan henkilön henkilön innoittama ilman mitään nimiä yms!! Täällä on joka pv monta jotain pedofiili ja naisviha ja raiskauskestelua mut mut blokataan? Mitä sääntöä olen voinut rikkoa? Saako sitä selville mistään ja miten saan sen ei blokatuksi? Outoa minusta
Kommentit (9)
Yhdyssanavirheitä ainakin niin tolkuttomasti, ettei lukemisesta tahdo tulla mitään.
Ja muuten: posting not allowed ei sitten ole banni. Sulje sivu ja avaa uudelleen, niin johan toimii. Jos palsta on pitkään auki, sivu "vanhenee" ja ilmoittaa tuon tekstin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:05"]Yhdyssanavirheitä ainakin niin tolkuttomasti, ettei lukemisesta tahdo tulla mitään.
Ja muuten: posting not allowed ei sitten ole banni. Sulje sivu ja avaa uudelleen, niin johan toimii. Jos palsta on pitkään auki, sivu "vanhenee" ja ilmoittaa tuon tekstin.
[/quote]
On teksti "ip osoitteesi on blokattu"
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:04"]Sullakin, niin näyttää olevan parilla muullakin. Piilota ip-osoite
[/quote]
Miten sen voi piilottaa? Puhelimella
Jaa, no on se sitten banni. Huomaathan, että trollaaminen ja provosoiminen ovat kiellettyjä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:04"]Sullakin, niin näyttää olevan parilla muullakin. Piilota ip-osoite
[/quote]
Miten sen voi piilottaa? Puhelimella
[/quote]
Latasin jonkun sovelluksen.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:09"]Jaa, no on se sitten banni. Huomaathan, että trollaaminen ja provosoiminen ovat kiellettyjä.
http://www.vauva.fi/artikkelit/keskustelualueen_saannot
[/quote]
Joo mutta mistä sitä kukaan tietää että oli trolli, ei ollu ilmiselvä tai loukkaava. Ketju kuihtui myös ennen aikojaan
Sullakin, niin näyttää olevan parilla muullakin. Piilota ip-osoite