Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ex-tyttöystävän käytös Fabossa :p

Vierailija
07.08.2015 |

Otsikko on aika tönkkö, mutta joka tapauksessa selasin miehen seinää facebookissa ja olin melkein haljeta mustasukkaisuudesta. Mieheni eksä on kirjoitellut mieheni seinälle todella asiantuntevia kommentteja melkein mistä vain heidän eronsa jälkeen ja ne ovat ajalta kun meillä alkoi mieheni kanssa olla juttua. Niitä settejä naiselta on melkein missä vain ja häneltä on kaikkiin mieheni tekemiin päivityksiin tykkäykset - paitsi siihen, missä mies on julkaissut seinällään parisuhdetietomme. Siihen naiselta ei ole tullut enää mitään ja hän tuntuu kadonneen fabon osalta sen jälkeen tyystin. Sitten se ongelma: mieheni väittää, että hänen eksänsä pitää yhteyttä vain kaveruuttaan, mutta vaikea uskoa varsinkaan tuon jälkeen. Mieheni on vastannut eksänsä juttuihin, ihan sama mitä se nainen onkaan kirjoitellut, mutta kaikki mitä itse olin postannut hänen seinälleen, hän on joko poistanut tai ignorannut. Lisäksi huomasin, että mies on jatkanut juttua yksäreillä tämän naisen kanssa. Vituttaa aika rankasti, enkä itsekään tiedä, mikä.  

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Fabo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi