olen laihtunut 5kg
Kun olen lenkkeillyt päivittäin 7 päivän ajan 2 km. Alunperin painoa oli 53kg/162cm. Kaverini taas (78kg/161cm) on syönyt samaa ruokaa kuin minä, käyty aina kahdestaan lenkillä jne, ei ole laihtunut yhtään. Mistä voisi johtua? Riippuuko geeneistä vai mistä
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:23"]Syömisistä se johtuu.
[/quote]
Ollaan syöty samalla tavalla
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:23"]Syömisistä se johtuu. [/quote] Ollaan syöty samalla tavalla
[/quote]
Älä usko kaikkea, mitä kaverisi suoltaa. Et ole pystynyt vahtimaan hänen jokaista suupalaansa.läskeillä on tapana valehdella syömänsä ruuan määrä. Tai he itse kuvittelevat, etteivät syö mitään.
Sussa on vaan ollut enemmän nestessä kuin kaverissasi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:27"]Siis viikossa 5 kg? Nesteitä
[/quote]
Olen laihtunut ennenkin näin, eikä tullut takaisin. Voisiko olla kilpirauhasen liikatoiminta tjv? Pitääkö huolestua?
Jos sun kaveri on elänyt epäterveellisesti, sen aineenvaihdunta voi olla tosi jökissä. Siinä voi mennä aikaa, että se käynnistyy kunnolla uudelleen. Siihen auttaa säännöllinen liikunta (joten jatkakaa lenkkejä!) ja se, miten syö. Ei pelkästään se, kuinka paljon syö, vaan myös se, kuinka usein syö ja minkälaatuista ruokaa.
Ei mulla ainakaan joka päiväiseen liikuntaan innostuminen ole laihduttanut. Varsinkaan noin paljoa. Jos rupeaa syömään järkevämmin, ehkä laihtuu, mutta liikunta kerryttää nestettä lihaksiin, joten plus miinus nolla.
Olin pitkään, monta vuotta, liikkumatta oikeastaan yhtään. Kaikki ylipainoni siis oli ihan rehellistä läskiä. Nyt olen liikkunut 3kk 3-7 krt/vko 30-120 min/kerta, eikä painoni ole pudonnut grammaakaan.
Tämä johtuu vain siitä, että lihas painaa enemmän kuin läski. Olen kiinteytynyt, vaikka paino ei olekaan pudonnut ja se on tärkeintä. Sanovat, että vasta 6kk jälkeen paino alkaa pudota ja siihen asti vaa'an sijasta pitää käyttää mittanauhaa.
Jos siis olet enemmän huolissasi ystävästäsi kuin itsestäsi, ei syytä huoleen.
Syömisistä se johtuu.