Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdan vakuutusyhtiötä koska iffi antoi rahnaa säteen äidille

Vierailija
04.08.2015 |

Ootte noloja. Juu ei ne välittänyt varmaa ja ei ollut tarpeeks tarkkoja, mut nyt puoli suomee on vaihtamassa vakuutusyhtiötä ja nyt muka koko lasta ei ollutkaan, ootte te kyllä aikamoisia tutkijoita, miksette mene töihin.. Vaikka rikostutkijaksi. Kellään työssäkäyvällä ei ole aikaa monta tuntia speluoida jotain sädeketjua ja tehdä lisää aloituksia. Paskan homman tekivät, mut eiköhän tää homma oo jo taputeltu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Nehän maksaa korvaukset myös sillon kuin niiden ei tarvitsisi. Eihän ne voi maksaa vain yhdelle ehtojen vastaisesti ja jättää muita korvauksetta vastaavassa tilanteessa. Tuo on syrjintää.

Vierailija
2/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin Ifiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion hakea niiltä korvauksia vaikken ole edes asiakas eikä mitään vahinkoakaan tapahtunut. 

Vierailija
4/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:25"]

Miksi? Nehän maksaa korvaukset myös sillon kuin niiden ei tarvitsisi. Eihän ne voi maksaa vain yhdelle ehtojen vastaisesti ja jättää muita korvauksetta vastaavassa tilanteessa. Tuo on syrjintää.

[/quote]

Siksi, että tuollainen tapa maksaa korvauksia ehtojen vastaisesti nostaa kaikkien vakuutusmaksuja. Vakuutusyhtiö ei jää ikinä nuolemaan näppejään.

Vierailija
5/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:44"]

Itse aion hakea niiltä korvauksia vaikken ole edes asiakas eikä mitään vahinkoakaan tapahtunut. 

[/quote]

Hyvä idea. Pitäisi onnistua, jos saat siitä väännettyä kohudraaman someen ja iltalehteen!

Vierailija
6/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas ei ole mitään noloa, jos kuluttaja nk äänestää jaloillaan, mikäli yrityksen palvelu on ollut kehnoa tai yritys toimii kuluttajan arvomaailman vastaisesti. Itsekin boikotoin monia yrityksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme