Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa

Vierailija
04.08.2015 |

Ajan ammatikseni rekkaa kaukoliikenteessä. Antwerpen-Lappeenranta väliä ajan. Nyt kun olen ollut kesälomilla kävin suihkussa. Juuri kun olin peseytynyt päätin pitkästä aikaa vetää esinahan taakse. Sieltä paljastui valkoista töhnää ja ilman täytti pistävä haju. Sellaisia valkoisia palloja ja töhnää. Sitä oli niin paljon että osa töhnästä tippui kylpyhuoneen lattialle. Huuhtelin pippelin hyvin tuon jälkeen. Osaako ketään sanoa pitääkö mennä sairaalaan koska valkoinen töhnä on tehnyt terskan juureen reikiä josta tursuaa siimaan ohuina matoina tuota samaa töhnää. Lisäksi se haisee todella pahalta. Terskassa oli myös kaksi isompaa kyhmyä, ikään kuin finnejä. Puristin niitä mutta kipu oli liian kova. Yhtäkkiä toinen poksahtikin ja sieltä tuli keltaista liejua. Kun puristin niin liejua virtasi ihan uskomaton määrä ja samalla toinen finni hävisi ? Voiko tämä liittyä jotenkin siihen kun huomasin viime helmikuussa että napani haisee todella pahalle kun kaivelin sitä ajaessa. Myös vatsani alle on tullut paiseita koska vatsa valuu työhousujen vyön päälle. Nykyään ajan verkkareissa ja puristelen noita paiseita rikki samalla kun ajan. Olen siis normaali ja perusterve. Hygieniassa ei ole mitään vikaa, käyn ainakin viikon välein viking linella saunassa kun tulen antwerpenistä. Mikä avuksi? Voiko syy olla siinä että kusen pulloon ajaessa koska en viitsi pysähtyä, kovin usein. Olisko suusta voinut tulla jotain tuohon pullon suuhun? Kyseessä on vanha frisco passion pullo.

T. REKKAMIES

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla