miksi mies valehteli?
Miehen oli määrä mennä torstaina kahden työkaverin kanssa harrastamaan yhteistä kiinnostuksen kohdetta. Mukana olis ollu siis mieheni ja hänen miespuolinen ja naispuolinen kaverinsa. Tämä naispuolinen kaveri on jollain asteella ärsyttänyt minua koko ajan, sen myönnän, mutta miehelle en ole tätä näyttänyt. Heillä tuntuu olevan paljon yhteistä, ja yhdessä vaiheessa mieheni puhui jatkuvasti ko. naisesta. Ja tämän jälkeen mua alkoikin vituttaa. Nyt siis tilanne on se, että sain muuta kautta selville, että miespuolinen kaveri ei olekaan tulossa ollenkaan. Ja hän oli HETI kieltäytynyt eilen kun mieheni oli ehdottanut peliä. Tänään tuli puhetta aiheesta, ja mies väitti edelleen että ovat menossa kolmestaan... MIKSI? Jos olisi sanonut että menevät kahdestaan, sisälläni olisi varmasti kiehunut, mutta en missään nimessä olisi näyttänyt sitä miehelleni, koska mitä minulla olisi pelättävää?? Nyt vasta alkaa jollain tasolla epäilyttää... apua!
Kommentit (11)
Jos miehesi on ihastunut ja pelkää että huomaat sen, siksi valehtelee että menevät kolmisin. Ei ehkä tajua sitä itsekään miksi valehtelee ja että se näyttää vieläkin epäilyttävämmältä.
Sano, että voisitkin tällä kertaa lähteä mukaan harrastukseen.
Ja taustatietona, ollaan oltu jo 5 vuotta yhdessä... ap
Mitä mä teen?? Ollaan lähössä parin päivän päästä ulkomaille yhdessä!! Mä murrun täysin.... ap
No otat puheeks. kysyt että oliks niillä vielä se juttu x peran ja maikin kanssa, että sulla ois joku aikataulukyssä siihen liittyen (oot menossa ehkä paikkaan y ja saatko homman loputtuu kyydin kotiin). Jos se vielkin puhuu että pera tulee niin sano että sä muuten kusetat nyt. Ja että nyt on se hetki kun istutaan alas ja aletaan puhua rehellisesti, vaikka sattus.
Kärki on jo kastunut. Lähe yksin vaan reissuun.
No tässä on semmonen pikku mutta... tiedän, tein TODELLA väärin, mutta kun epäilykset heräs, luin miehen viestit. Sieltä sain selville että tää miespuolinen oli saman tien kieltäytynyt. Oon kamala. Tiedetään! Miten ottaa asia puheeksi? Ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:31"]No tässä on semmonen pikku mutta... tiedän, tein TODELLA väärin, mutta kun epäilykset heräs, luin miehen viestit. Sieltä sain selville että tää miespuolinen oli saman tien kieltäytynyt. Oon kamala. Tiedetään! Miten ottaa asia puheeksi? Ap
[/quote]
Sitten et ota asiaa puheeksi, olisi noloa jos mies kuulisi että luit viestit... Ja osaa varoa entistä enemmän jatkossa.