Te naiset jotka
Tykkäätte panna miestänne tai poikaystävää ja jne strapon dildolla!
Niin mikä siinä on kiihottaa kivaa viehähtävää?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:02"]
Tykkäätte panna miestänne tai poikaystävää ja jne strapon dildolla! Niin mikä siinä on kiihottaa kivaa viehähtävää?
[/quote]
Taas näitä! "Te naiset jotka tykkäätte panna miestänne strapon dildolla" (TYKKÄÄTTE)
Oot väärässä keskustelussa.
Ei yhtään mikään.
Kaikkea ne homopetterit viitsii kysellä
[/quote]
[/quote]
Kuinka ihmeessä se teksti meni noin?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:02"] Tykkäätte panna miestänne tai poikaystävää ja jne strapon dildolla! Niin mikä siinä on kiihottaa kivaa viehähtävää? [/quote] Taas näitä! "Te naiset jotka tykkäätte panna miestänne strapon dildolla" (TYKKÄÄTTE) Oot väärässä keskustelussa. Ei yhtään mikään. Kaikkea ne homopetterit viitsii kysellä [/quote] [/quote] Kuinka ihmeessä se teksti meni noin?
[/quote]
Et vaan osaa.
No tietysti miehenkin täytyy tykätä saada sitä, ei siinä muuten ole mitään kiihottavaa. Noin muuten tykkään siitä asetelmasta, mun ihana maskuliininen äijä siinä kontallaan mun edessä ja ottamassa kerrankin vastaan mitä minä annan. Panen millaista tahtia haluan, läiskin perseelle koska HALUAN tehdä niin, ja voin tehdä niin. Otan tiukan otteen ja pistän menemään, toiveita kuunnellaan mutta niitä ei totella. En tiedä miksi se kaikki on musta niin kiihottavaa, mutta se on, se ei ole siis pelkästään hänen tyydyttämistään, vaan saan siitä itse suuren nautinnon vaikkei tilanne koskettelekaan mun paikkoja - koska vahvin sukupuolielimeni on aivot.
Oho! No se että haluat tehdä niin jo itsestään alkaa kiihottamaan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:02"]
Tykkäätte panna miestänne tai poikaystävää ja jne strapon dildolla! Niin mikä siinä on kiihottaa kivaa viehähtävää?
[/quote]
Ei yhtään mikään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:02"]
[/quote]
Taas näitä! "Te naiset jotka tykkäätte panna miestänne strapon dildolla" (TYKKÄÄTTE)
Oot väärässä keskustelussa.
Ei yhtään mikään.
[/quote]