Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies matkii Aku Ankkaa sängyssä

Vierailija
02.08.2015 |

Mun miehellä on joku tämmönen outo vaihe että se matkii Aku ankan ääntä sängyssä "voi pojat" ja kaikkea muita outoja sanontoja. Se on todella pelottavaa ja hyypiömäistä. Kuvitelkaa olevanne just saamassa orgasmia kun mies alkaa nauraa Aku ankan äänellä "wa-hähä-wawa-hähä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:57"]Mun miehellä on joku tämmönen outo vaihe että se matkii Aku ankan ääntä sängyssä "voi pojat" ja kaikkea muita outoja sanontoja. Se on todella pelottavaa ja hyypiömäistä. Kuvitelkaa olevanne just saamassa orgasmia kun mies alkaa nauraa Aku ankan äänellä "wa-hähä-wawa-hähä!
[/quote]miksi ihmeessä kaikki tulee tänne tollasia kertomaan senkun ryhdistäydytte ja sanotte asiasta suoraan esim."en pidä kun matkit Aku ankkaa sängyssä voitko lopettaa sen " johon mies vastaa "miksi" sanot vain ettet pidä siitä ja mies vastaa ok lopetan sen.

Vierailija
2/4 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosin kun kuvittelin tilanteen.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies matki kerran mikki hiirtä "ho-ho" kuvitelkaa toi hoho mikin äänellä. Se nuoli mun alapäätä ja puhua tuhmia kimeällä äänellä ja sanoi aina väliin "ho-ho!" Se oli semmone vaihe.

Vierailija
4/4 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan haluavasi Hannu Hanhea niin eiköhän lopu. Terveisin Mikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi