ffp-jennin uusin instakuva
tietääkö kukaa kenen kans jenni on kuvassa? onko toi se edgar? mitä sille on tapahtunu :o?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:19"]Mitä siinä oli? :OOO
[/quote]
Jenni ja joku mies ja tekstinö 'niin paljon jäi sanottavaa sulle < / 3"
Nappasin screenshotin. Siinä oli Jenni ja joku kundi ja kuvateksti "mulla jäi niin paljon sanottavaa sulle 3" tuo 3 kuvastaa rikkinäistä sydäntä :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:21"]Nappasin screenshotin. Siinä oli Jenni ja joku kundi ja kuvateksti "mulla jäi niin paljon sanottavaa sulle 3" tuo 3 kuvastaa rikkinäistä sydäntä :D
[/quote]
Oho, piti olla < / 3 eikä vaan kolmonen!
Ha, mietin tätä itsekin ja ekana suuntasin tänne uteliaana katsomaan josko olis keskustelua ja täällähän oli jo ;D
Mun mielestä ei näytä Edgarilta
taitaa kuule olla ihan joku esiintyjä jossain. näyttää ainakin niin tutulta
joo mäkin mietin kuka se mahtais olla...mut eikö se edgar oo vankilassa vielä?
Ei ole Edgar. Hänellä ei ole tatskoja
Kuva palautettu. Joku kuollut Timo :(
Tuntuu tuo bailu jengi putoilevan ku kärpäset... Tai ainakin kovin hyvältä näyttää fyysinen kunto ja nuori mies, joten jokin poikkeava syy kuolemalla on ollut. Toki se on voinut olla vaikea sairauskin, mene ja tiedä. Silloin vain voisi kuvitella että läheiset olisi tienneet ja olisi puhuttu ns. "kaikki selväksi"
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:50"]Tuntuu tuo bailu jengi putoilevan ku kärpäset... Tai ainakin kovin hyvältä näyttää fyysinen kunto ja nuori mies, joten jokin poikkeava syy kuolemalla on ollut. Toki se on voinut olla vaikea sairauskin, mene ja tiedä. Silloin vain voisi kuvitella että läheiset olisi tienneet ja olisi puhuttu ns. "kaikki selväksi"
[/quote]
Samaa mieltä, jos tiedettäisiin että tulee pian kuolemaan niin kyllä itse ainakin haluisin tavallaan sanottavani sanoa - uskon myös biletyksen vieneen kaverin.
Kuva tosiaan laitettu uudestaan Jennin instaan.
Mammat taas spekuloi tietämättä mistään mitään. Juuri tämän takia en koskaan usko mitään av-huhuja joita täällä liikkuu. Silloinkin (harvoin) kun ne pitää paikkansa, en usko ennen kuin näyttöä on muualla.
Kuva poistettu..