Onko sinulla elämässäsi ihmistä, joka pitää sinusta huolta? (Itsesi lisäksi)
Tsemppaa ja tukee, on apuna, jos sitä tarvitset. Ei hylkää, jos sinulla on vaikeaa?
Kommentit (10)
Ei ole, vaikka on puoliso, vanhemmat ja sisko olemassa. Sehän tässä onkin surullista.
Äiti, sisko, ystäviä. Olen onnekas.
Itsestä ja omista asioista on pidettävä huoli. Olen kyllä saanut apuakin, mutta silloin sitä on pitänyt ihan selkeästi pyytää. Ihmiset monesti sanoo, että pyydä vaan apua, jos tarvitset, mutta silloin, kun on tilanne päällä ja on pakko selvitä niin ei silloin ole voimia vielä kysellä toisilta apua. Kukaan ei silloin ilmaannu vain ja sano, että voisin auttaa sinua tässä asiassa.
Onneksi on💗
Te joilla ei ole, toivon että vielä joskus löydätte sellaisen ihmisen!💗
Laitoin, että on jossain määrin. Mieheni tai omat vanhempanikin pitöisivät minusta uskoakseni huolta jos kävisi kauhean pahasti, saisin vaikka aivovamman, halvaantuisin tms. Vanhempani varmaan tekisivät tahtoni mukaan ja kärräisivät minut rullatuolissa järven pohjaan, mutt mirs ei sitä tekisi, on niin sanonut ja se vasta pelottavaa onkin... henkisen tuen kanssa on vähän toisin, että minä kannattelen, tsemppaan ja autan, järjestän, palvelen, mutta minua ei yleensä niin kuunnella vaikka joskus tahtoisinkin puhua. Jos siis kuitenkin oikeasti pahasti kävisi niin isääni ja äitiini voisin aina luottaa. Ehkä sitten kun heitä ei ole ottaa velikin isomman roolin tuollaisessa. Sille voin oikeastaan parhaiten puhua.
Mua pitää Suomen RAUTAKOURA otteessaan eikä päästä irti... tätä on nyt kestänyt vuodesta 2004... tunkeutuvat kotiin ja pitää pitää yhteyttä... inhoan tätä ja näitä ihmisiä... sen lisäksi kemiallinen vankila ja hirveät sivuvaikutukset... KAIKKI TÄMÄ ON PAKKOA... poliisi tunkeutui parvekkeelta sisälle eli ei edes käytä huoltoyhtiötä avaamaan ovea... Mikä on Suomen poliisi??? Mikä on 112??? Mikä on sairaalamaailma??? Mikä on lääkärit??? Mitä ovat poliitikot ja politiikka??? JNE JNE... PELKKÄÄ HAISEVAA PASKAA KAIKKI!!! Voisin kysyä onko koko sukuni pantu paskaksi ja tapettu salakavalasti???
On. Vanhemmat, veli ja miesystävä.