Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sanotaan aina "Kuin Brad Pitt" kun tarkoitetaan komeaa miestä?

Vierailija
31.07.2015 |

Olen alkanut jo kyllästyä tuohon sanontaan. Brad Pitt oli ehkä joskus nuorena ihan kivannäköinen kiiltokuvapoika mutta miksei tuota sanontaa "Komea kuin Brad Pitt" voisi jo uudistaa? Eikö Hollywoodista oikeasti löydy ketään muuta joka olisi yleiste komeusihanteiden mukainen? Ehkä jopa paljonkin komeampi kuin mitä Brad Pitt.
Miksi tätä sanontaa käytetään vieläkin?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pitt on aika tavallisen näköinen, ei lainkaan ruma, mutta siis vain sellainen ihan kivan näköinen. Minä tiedän ainakin sata komeampaa miestä kuin Brad Pitt on koskaan ollut. Mutta ilmeisesti enemmistö pitää tuon tyylisestä ulkonäöstä. Hänellä saattaa kuitenkin olla jotain sellaista karismaa, joka vetoaa ohi puhtaasti ulkonäöllisten seikkojen. Hän vaikuttaa mukavalta tyypiltä jonka kanssa tulisi luontevasti juttuun. En ole niin tarkkaan seurannut julkkiksia enkä oikeasti tiedä millainen hän tai kukaan muukaan julkkis on, mutta vaikutelma on tämä.

Vierailija
2/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:16"]

Olen alkanut jo kyllästyä tuohon sanontaan. Brad Pitt oli ehkä joskus nuorena ihan kivannäköinen kiiltokuvapoika mutta miksei tuota sanontaa "Komea kuin Brad Pitt" voisi jo uudistaa? Eikö Hollywoodista oikeasti löydy ketään muuta joka olisi yleiste komeusihanteiden mukainen? Ehkä jopa paljonkin komeampi kuin mitä Brad Pitt. Miksi tätä sanontaa käytetään vieläkin?

[/quote]

Varmaan siksi,että se on kaikkien tuntema ja yleisesti komeana pidetty,siksi kun sanotaan "komea kuin Brad Pitt" kuulijat ymmärtävät minkä tasoisesta komeudesta puhutaan.Itse kyllä pidän Johnny Deppiä komeuden ruumiillistumana,ei tosin Bradkaan hassumpi ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt on komea tavalla, joka vetoaa moniin. Yleensä idolit jakavat mielipiteitä, mutta Brad Pitt kelpaa lähes kaikille. Siksi häntä on helppo käyttää esimerkkinä sanonnasaa. Samoin voi Pittin eduksi laskea, että hänellä on jotensakin asiallinen julkisuuskuva eikä näyttelijänlahjoissakaan ole moittimista. Vaikka ei Brad Pitt -fani olisikaan, ei hän myöskään yleensä herätä negatiivisia tunteita verrattuna vaikka johonkin Tom Cruiseen, joka herättää puolessa ihastusta ja puolessa vihastusta.

Vierailija
4/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi verrata Jacksoniin jos näyttää komealta kuin Pitt.

Vierailija
5/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Shania Twain - That dont impress me much

Vierailija
6/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:16"]

Olen alkanut jo kyllästyä tuohon sanontaan. Brad Pitt oli ehkä joskus nuorena ihan kivannäköinen kiiltokuvapoika mutta miksei tuota sanontaa "Komea kuin Brad Pitt" voisi jo uudistaa? Eikö Hollywoodista oikeasti löydy ketään muuta joka olisi yleiste komeusihanteiden mukainen? Ehkä jopa paljonkin komeampi kuin mitä Brad Pitt. Miksi tätä sanontaa käytetään vieläkin?

[/quote]

Varmaan siksi,että se on kaikkien tuntema ja yleisesti komeana pidetty,siksi kun sanotaan "komea kuin Brad Pitt" kuulijat ymmärtävät minkä tasoisesta komeudesta puhutaan.Itse kyllä pidän Johnny Deppiä komeuden ruumiillistumana,ei tosin Bradkaan hassumpi ole.
[/quote]

Johnny Depp on kasvoiltaan liian feminiininen.

Vierailija
7/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:26"]

Ruma ku riihipiru kuten myös esim Johnny Depp..

[/quote]

Haluaisispa nähdä sen ihmisen naamataulun, jolla on kanttia väittää näitä kahta rumaksi.

[/quote]

Ja taas näitä sivuraidekiskoilla epäolennaisuuksilla jaanaavia mielensäpahoittajia..

Anonyymin heteronaisen mielipide, muulla ei ole väliä.. Mielipiteen, eriävän eli vääränkään, omaamiseen ei tarvita mitään pärstäkerrointa..

Vai suhteutatko itse mielipiteesi oman naamataulusi mukaan? Miksi ihmeessä? Vai pitäydytkö aina valmiiksi tallatuilla poluilla, ettei tarvi pohdiskella näin vaikeita juttuja?

Vierailija
8/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:26"]

Ruma ku riihipiru kuten myös esim Johnny Depp..

[/quote]

Haluaisispa nähdä sen ihmisen naamataulun, jolla on kanttia väittää näitä kahta rumaksi.

[/quote]

Ja taas näitä sivuraidekiskoilla epäolennaisuuksilla jaanaavia mielensäpahoittajia..

Anonyymin heteronaisen mielipide, muulla ei ole väliä.. Mielipiteen, eriävän eli vääränkään, omaamiseen ei tarvita mitään pärstäkerrointa..

Vai suhteutatko itse mielipiteesi oman naamataulusi mukaan? Miksi ihmeessä? Vai pitäydytkö aina valmiiksi tallatuilla poluilla, ettei tarvi pohdiskella näin vaikeita juttuja?

[/quote]

Miksi noita pitäisi pohtia. Ulkonäkö kysymyksessä pitäisi mielipide olla heti valmis?

- Male

Vierailija
9/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:20"]En oo koskaan ymmärtänyt mitä komeaa Pittissä on...
[/quote]

Samaa mieltä! Mun mielestä se on aina ollut jollain tapaa apinan näköinen :O

Vierailija
10/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad pitt on aina ollut ruma. Tämä sen sijaan on nam. http://www.randrambles.com/wp-content/uploads/2011/05/sam_glee-457x320.jpg

Vierailija
11/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maitonaamat on rumi

Vierailija
12/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:20"]En oo koskaan ymmärtänyt mitä komeaa Pittissä on... [/quote] Onhan se klassisen komea.

[/quote]

Novoi saatana, ei ole. Lyhytnokkainen buldoggi!

Vierailija
13/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Cruise on klassisen komea! Sanonta pitäisi olla hänestä :)

Vierailija
14/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että se on edustanut komeutta joskus vuonna miekka ja kirves joidenkin äänekkäiden naisten mielestä ja ollut leffarooleissa vain edustamassa "salskeaa nuorta miestä". Katsokaapas jotain Pittin vanhoja elokuvia, ne ovat jokseenkin vaivaannuttavia ja ukko itsekin aina seipäänniellyt, tönkkö ja tukka luonnoton vetyperoksidiliehuke.

Olen siis samaa mieltä ap:n kanssa. Ei edusta minulle komeutta, eikä kukaan muukaan kategorian "söpö ja feminiininen" mies.

Vierailija
15/65 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG Kuvatukset ennen Hollywoodkäsittelyjä. Pirun rumia ovat yleensä kaikki, joille on tehty näitä Hollywood makeovereita. Kun noita kuvia tarpeeksi katselee, oppii myös näkemään sen karmean alkutilanteen/totuuden puunauksien altakin.. Kaikista ei edes löydy ennen -kuvia, vaikka leikelty ja tuunattu on.

Mm. Tom Cruisella cruisailivat hampaat joka suuntaan jne

Vierailija
16/65 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:20"]En oo koskaan ymmärtänyt mitä komeaa Pittissä on... [/quote] Onhan se klassisen komea.

[/quote]

Nimenomaan kun ei ole klassisen komea ja ei edes kovin miehekäs. Nyt vanhemmiten parantunut kyllä. 

Vierailija
17/65 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:56"]

Brad Pitt on komea tavalla, joka vetoaa moniin. Yleensä idolit jakavat mielipiteitä, mutta Brad Pitt kelpaa lähes kaikille. Siksi häntä on helppo käyttää esimerkkinä sanonnasaa. Samoin voi Pittin eduksi laskea, että hänellä on jotensakin asiallinen julkisuuskuva eikä näyttelijänlahjoissakaan ole moittimista. Vaikka ei Brad Pitt -fani olisikaan, ei hän myöskään yleensä herätä negatiivisia tunteita verrattuna vaikka johonkin Tom Cruiseen, joka herättää puolessa ihastusta ja puolessa vihastusta.

[/quote]

"Pittin eduksi laskea, että hänellä on jotensakin asiallinen julkisuuskuva eikä näyttelijänlahjoissakaan ole moittimista"

Tässä olet ihan oikeassa. Ehkäpä minunkin pitää alkaa katsella Bradia uusin silmin.  

Vierailija
18/65 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt ei suomalaiseen makuun ole kovin hyvännäköinen, koska täällä suuri ruumiinkoko, vaaleus ja pieni nenä ovat peruspiirteitä, muualla harvinaisia. Klassisen komea hän ei muuten ole, koska klassisella komeudella viitataan antiikin patsaiden ulkonäköön ja niillä on kaikilla ihan kunnon nenät! :D

Omasta mielestäni Channing Tatum ja se tyyppi joka on Jurassic Worldin miespääosassa ovat tämänhetkiset komistukset. :-D

Vierailija
19/65 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään enemmän Billy Bob Thorontonin näköisistä miehistä kuin Brad Pittin, jos nyt Angelinan miesmakua ajattelee...

Vierailija
20/65 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikein Brad Pittistä perustanut mutta täytyy sanoa että tuossa Moneyball-leffassa se ainakin oli karismaattinen. Lisäksi olen aiemminkin jo ihastellut sen kroppaa, siinä on jotain mittasuhteita oikein, näyttää aina hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi