Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle järjestää Apua Ukrainaan -tukikonsertin yhdessä avustusjärjestöjen kanssa (onko varmistettu ettei ylläpidetä kärsimyskuvastoa?)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä tositärkee kysymys

Vierailija
2/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ehkä saada jonkun tiedostavan tulkinta asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Mikko Kuustonen pysyä poissa?

Vierailija
4/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysyhteistyöhön laitetaan Suomessa yli miljardi vuodessa, koko EU:n apu Ukrainalle oli 450 miljoonaa, häpeällisen vähän. Nyt sitten saa katsoa näiden hyvesignalointia, kun saavat yhden miljoonan kerättyä. Kaksinaamainen on tämä vasemmistolainen länsi.

Vierailija
5/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi sanonkomikä jos tästäkin nyt joku alkaa ulvoa. Nämä ulisijat saa mun puolestaan ulvoa omilla somekanavillaan miten haluavat, mua kiinnostaa nyt vaan ja ainoastaan se, että Ukraina pysyy pystyssä. Sen on loputtava sinne, ei saa levitä tänne.

Vierailija
6/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi sanonkomikä jos tästäkin nyt joku alkaa ulvoa. Nämä ulisijat saa mun puolestaan ulvoa omilla somekanavillaan miten haluavat, mua kiinnostaa nyt vaan ja ainoastaan se, että Ukraina pysyy pystyssä. Sen on loputtava sinne, ei saa levitä tänne.

Vähän luulen ettei ainakaan ukrainalaisia kiinnosta ulvoa tämmöisistä asioista. On sen näköistä heidän rohkea toimintansa ollut tämän sodan keskellä.

Vierailija
7/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysyhteistyöhön laitetaan Suomessa yli miljardi vuodessa, koko EU:n apu Ukrainalle oli 450 miljoonaa, häpeällisen vähän. Nyt sitten saa katsoa näiden hyvesignalointia, kun saavat yhden miljoonan kerättyä. Kaksinaamainen on tämä vasemmistolainen länsi.

Ukraina ei ole kehitysmaa

Vierailija
8/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan itse laittaa loput että tulee se miljardi täyteen, jos noin kiinnostaa, ei sitten tartte leikkiä tekopyhää täällä, naurettavaa touhua.

Vierailija
9/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ehkä saada jonkun tiedostavan tulkinta asiasta

No eiköhän Emmi N meitä pian tule opastamaan sillä ainaisella ”minä-teitä-yksinkertaisia-täältä-korokkeeltani-suuresta-armostani-nuhtelen-ja-neuvon” -tyylillään.