Louis Widmer-tuotesarja, onko hyvä? Käyttökokemuksia?
Katselin niiden päivävoidetta, https://www.louis-widmer.com/fi/tuotteet/rich-day-cream-uv-30.html. Näyttäisi olevan ihan mukavasti vaikuttavia aineita ainakin. Olisiko tuosta käyttökokemuksia? Itsellä normaali iho, hieman kiiltelyyn taipuvainen otsa. Käytän päivittäin bb-voidetta, mitenköhän tuon koostumus toimii meikin alla?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Sitä on myyty pitkään apteekeista. Tuoksu on erikoinen koska siinä on mielestäni aina ollut härskin rasvan vivahde. Venhnänalkioöljyn haju tms.
Missä tuotteessa tämä tuoksu? Niillä on vaikka kuinka paljon eri voiteita yms. Itse kyllä yleensä valitsen tuoksutonta jos mahdollista, ja niissähän monesti on se oma hajunsa kuitenkin mutta se ei minua häiritse koska ei yleensä ikinä jää leijumaan pitkäksi aikaa. Ap
Kauhea määrä kaikkea, kolme erilaista silikoniakin.
Olen käyttänyt vuosia merkin silmänympärysvoidetta ja olen tyytyväinen.
Silmänympärysvoide on hyvä. Muuten en käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
En pidä silikoneja pahana, ihoni ei reagoi niihin huonosti. Nuo silikonit on ilmeisesti uv-suojan vuoksi, sekä tekevät tuotteesta hyvin leviävän ja miellyttävän iholle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Silmänympärysvoide on hyvä. Muuten en käyttäisi.
Mikset? Ap
Olen herkkäihoinen ja kerran ostin yhden kehutun herkälle iholle tarkoitetun tuotteen, josta sain ihottuman. Apteekisarjoista Acosta ja Avenesta on parempia löytöjä ja kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen herkkäihoinen ja kerran ostin yhden kehutun herkälle iholle tarkoitetun tuotteen, josta sain ihottuman. Apteekisarjoista Acosta ja Avenesta on parempia löytöjä ja kokemuksia.
Juuri nyt minulla on käytössä Acon päivävoide joka aiheuttaa hiukan kirvelyä kun levittää iholle. Menee kuitenkin ohitse pian, mutta en aio toiste ostaa. Ap
Olen käyttänyt 70-luvulta asti päivä ja yövoiteita. Tuoksullista käytän, koska tuoksuton tuoksuu pahalta.
Olin juuri jossain testissä ja ihoni testattiin ja testaaja ei tiennyt ikääni ja totesi, että mulla on reilun 5-kymppisen iho.
Olen 72 v.
Voiteet ovat myös todella riittoisia.
Suosittelen.
Tytär tykkää misellivedestä Katsoin incin just, suht hyvältä näyttää.
Olen satunnaisesti käyttänyt Widmerin tuotteita ja olen tykännyt kaikista.
Olen käyttänyt kuivaan ihooni Widmerin tuoksutonta päivävoidetta ainakin 20 vuotta, enkä vaihda. Heillä oli myös erinomainen vartalonhoitovoide, mutta sen valmistus on harmi kyllä lopetettu.
Ihan paras sarja herkälle ja rutikuivalle iholleni! Tuo UV30-päivävoide on ainoa UV-suoja, mitä pystyn kasvoille käyttämään eli pelastaa kesäpäivät. Myös sitä saa tuoksuttomana, niinkuin kaikkia muitakin Widmerin tuotteita. Todella lämpimästi suosittelen kokeilemaan, eihän siinä mitään menetä! Pyydä ensin näyte jos korkea hinta epäilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siksipä juuri, toimii.
Hyvä sarja, käytän päivävoidetta, yövoidetta ja kasvovettä sekä sitä rasvaisempaa silmänympärysvoidetta.
Hyvä sarja. Käytän lilan väristä sarjaa hajustettomana talvisin. Se on sopivan paksua. Ja silmänympärysvoide on todella hyvä.
N55
Olen käyttänyt hajusteetonta Widmerin Remedermiä(kuivalle iholle), luulisin 15v tai kauemmin.
Todella mahtava ja hakkaa kevyesti Acot & Avenet.
Paitsi kuiva, on ihoni on myös niin herkkä että joudun sen aurinkosuojan sisältävän version putsaamaan mahdollisimman pian kotiin päästyä.
Sitä on myyty pitkään apteekeista. Tuoksu on erikoinen koska siinä on mielestäni aina ollut härskin rasvan vivahde. Venhnänalkioöljyn haju tms.