mitä miehelle lahjaksi..?
Vinkkejä? Täyttää 27 v ja max. 50euroa saisi maksaa lahja.. Tiedän että pitää kalastuksesta, mutta itse en ymmärrä kalastusvehkeiden päälle mitään, joten ei varmaan kannata ostaa? Ei viitsisi aina ennalta arvattavia lahjoja ostaa, olen ostanut mm. Vaatteita, hygieniajuttuja (partakone, ihonhoitojuttuja) mitä ei ole itse raaskinut hommata.... Menen kohta sieltä mistä aita on matalin ja ostan kalsarit ja viinapullon :(
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:33"]Onko sillä hyvät kumisaappaat ja villasukat? Siis ihan noin kalastusta aatellen...
[/quote]
Uudet kumisaappaat on, villasukkia ei taida omistaa (ehjiä ainakaan). Saisikohan jostain tähän vuodenaikaan villasukkia?
Ap
Lähimpään kalastusliikkeeseen ja sieltä kysyt lahjavinkkejä; myyjät kyllä osaa neuvoa. Ja miksei ihan lahjakorttikin sine kalastusliikeeseen; saisi mies ostaa sitten mitä tarvitsee. Miesten mielestä lahjakortit ei ole niin persoonattomia, kuin me naiset kuvitellaan. Miehet aika usein arvostaa käytännöllisyyttä! :)
Kyllä villasukkia saa ostettua, esim toreilta tai miksei vaikka Huutonetistä.
Onko sillä hyvät kumisaappaat ja villasukat? Siis ihan noin kalastusta aatellen...