Jes kerrankin meni päivän ruokailut nappiin! (laihduttaja)
On niin onnistunut mieli kun onnistuin kerrankin syömään koko päivän terveellisesti ja kevyesti. Normaalipainoisena on niin vaikea saada painoa pudotettua, joten pienikin repsahdus tietää sitä ettei se putoa. Nyt kun onnistuisi jatkamaan samaa rataa huomisen ja ylihuomisen ja ensi viikon ja ensi kuun ja sitä seuraavan kuun, niin hyvältä näyttäis.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:35"]
Samoilla linjoilla täälläkin. Pitäis normaalipainosta pudottaa myös ja se on ihan älyttömän vaikeeta, mutta tää päivä meni ihan hyvin. Haluaisin yrittää jättää hiilarit minimiin joksikin aikaa, mutta en tiedä onnistuuko kun tulee aina kauhea päänsärky.
[/quote]
Itse en edes yritä jättää hiilareita minimiin tai edes laskea niitä, koska vanhasta kokemuksesta tiedän että migreeni ei tykkää. Mutta pyrin syömään hiilareina vain täysjyväviljoja, marjoja ja hedelmiä ja kohtuudella. Niin ja tiestysti kasviksia, mutta en ajattele niitä hiilareiden lähteenä, vaan asiana jota saa syödä reippaasti.
-ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:50"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:35"]
[/quote]
Itse en edes yritä jättää hiilareita minimiin tai edes laskea niitä, koska vanhasta kokemuksesta tiedän että migreeni ei tykkää. Mutta pyrin syömään hiilareina vain täysjyväviljoja, marjoja ja hedelmiä ja kohtuudella. Niin ja tiestysti kasviksia, mutta en ajattele niitä hiilareiden lähteenä, vaan asiana jota saa syödä reippaasti.
-ap
[/quote]
Joo mäkin oon nyt syönyt lähinnä ruisleipää ja kasviksia hiilareiksi, mutta siitä huolimatta on jo päätä jomottanut mojovasti tänään. Tosin suurempi ongelma on se, että varmaan taas kyllästyn pohtimaan ruokaa ja syömään säännöllisesti ja sitten menee plörinäksi.
Käypä nyt vielä jääkaapilla ottamassa pientä iltapurtavaa, eihän sitä tyhjällä mahalla nukkumaan. Jätskiä, sipsiä, limua, ihanaa suolaista piirakkaa, mansikoita, kermavaahtoa, kuuman höyryävä pizza
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 03:17"]
Käypä nyt vielä jääkaapilla ottamassa pientä iltapurtavaa, eihän sitä tyhjällä mahalla nukkumaan. Jätskiä, sipsiä, limua, ihanaa suolaista piirakkaa, mansikoita, kermavaahtoa, kuuman höyryävä pizza
[/quote]
Miksi laihduttavalla olisi tuollaisia asioita kaapeissa?
Päivä kerrallaan, toivottavasti onnistut! Mutta miksi laihdutat jos olet normaalipainoinen?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:21"]Päivä kerrallaan, toivottavasti onnistut! Mutta miksi laihdutat jos olet normaalipainoinen?
[/quote]
Ei kaikille riitä vain se, että on normaalipainon rajoissa. Normaalipainoinenkin voi olla "löysässä" kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 03:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 03:17"]
[/quote]
Miksi laihduttavalla olisi tuollaisia asioita kaapeissa?
[/quote]
Miksei olisi, jos ymmärtää kohtuullisuuden?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:43"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:21"]Päivä kerrallaan, toivottavasti onnistut! Mutta miksi laihdutat jos olet normaalipainoinen? [/quote] Ei kaikille riitä vain se, että on normaalipainon rajoissa. Normaalipainoinenkin voi olla "löysässä" kunnossa.
[/quote]
Samoin hoikka ja liikunnallinen, kuten minä. Silti elän ihan hyvää elämää.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:02"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:43"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:21"]Päivä kerrallaan, toivottavasti onnistut! Mutta miksi laihdutat jos olet normaalipainoinen? [/quote] Ei kaikille riitä vain se, että on normaalipainon rajoissa. Normaalipainoinenkin voi olla "löysässä" kunnossa.
[/quote]
Samoin hoikka ja liikunnallinen, kuten minä. Silti elän ihan hyvää elämää.
[/quote]
Kuka sanoi missään vaiheessa ettei voi elää hyvää elämää :D
Mä halusin myös pudottaa n 5 kiloa normaalipainoisena ja yritin vaikka mitä kevennystä. Ei toiminut, vuosi meni n 3-4 kilon pudotuksessa koska mulla muutenkin on niin kevyt ruokavalio. Ainoa mikä mulla toimi ja pudotti loput 2 kiloa nopeasti ja pysyvästi oli 5:2 (tai 6:1 välillä). Eikä edes tiukka vaan 600-800 kaloria paastopäivänä siten että söin kuitenkin 1 lämpimän normiaterian joka päivä. Nyt tuntuu että tuolla voisi pudota vaikka kuinka paljon jos haluaisin.
Ja juu, normaalipainoisissakin on höttöä ja kiinteää - itse treenaan sen verran että pysyn sopivan kiinteänä. Mutta en fanaattisesti
Samoilla linjoilla täälläkin. Pitäis normaalipainosta pudottaa myös ja se on ihan älyttömän vaikeeta, mutta tää päivä meni ihan hyvin. Haluaisin yrittää jättää hiilarit minimiin joksikin aikaa, mutta en tiedä onnistuuko kun tulee aina kauhea päänsärky.