Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka sairastitte koronaa yli viikon...

Vierailija
03.03.2022 |

Jos sairastit koronaa yli viikon, mitkä oli oireet toisella viikolla? Jouduitko sairaalaan? Koska tunsin itseni ensi kertaa terveeksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kaks viikkoa ja oli yhden päivän lämpöä ja loppu ajan vain tukkoinen olo. Nyt ollut 4 päivää terveenä. Mulla todella lievä ja ei ole yhtään rokotusta.

Vierailija
2/8 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli melkein viikon 39 kuumetta, seuraava viikko 38 ja kolmannella pääsin normaalilämpöihin. Kuumelääkkeillä mentiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella viikolla oireeni olivat väsymys, yskä ja jäsenten särky.

En joutunut sairaalaan. Kenelläkään muilla perheestäni ei ollut juuri mitään, lapsilla vähän aivastelua ja yskää pari päivää, miehellä ei mitään ( ei myöskään positiivista kotitestiä, kute meillä muilla)

Minulla ja miehelläni on molemmilla kolme rokotetta.

Vierailija
4/8 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenahdistus, yskä ja polte rinnassa kesti yli viikon.

En joutunut sairaalaan.

Vierailija
5/8 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään rokotetta ja en ole sairastanut koronaa. Olen ollut useamman kerran n. 5000-8000 ihmisen sisätila tilaisuuksissakin, joissa valtaosa humalassakin, eikä maskipakkoa.

Vierailija
6/8 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä viikolla oli kuumetta ja kurkkukipua, joka helpotti vähitellen. Olo lähes normalisoitui hetkellisesti. Toisella viikolla ilmaantui tukkoisuutta, lämpöilyä ja hengenahdistusta. Kolmen viikon jälkeen olo alkoi olla jo ihan normaali. En joutunut sairaalaan.

Vierailija
7/8 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona kesti 10 päivää. Kipeä olin inhottava päänsärky 3pv lääke ei helpottanut päänsärkyä (panadol forte 1g), yöllä kova hakkaava kuiva yskä, lihakset kipeät, kuumeinen olo. Ruoka ei maistunut join muutaman päivän mustikkakeittoa ja vettä. Aamulla kaurapuuroa vähän marjoja. Huono ruokahalu jonka kyllä ymmärrän kun ajattelee tautia.

Vierailija
8/8 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joutunut sairaalaan, mutta kunnolla toipunut en ole vieläkään. On mennyt 5 kuukautta ja en jaksa kiivetä rappuja kolmanteen kerrokseen kun alkaa huimata ja sydän hakkaa. Välillä on ihan normaali olo, sitten yhtäkkiå tulee hirveä hengenahdistus, ei pysty yskimättä vetämään henkeä tai hengittämään ulos. Verenpaine pomppii ihan miten sattuu, välillä korkealla, välillä tosi alhaalla. Pyörtyilen kesken askareiden. En uskalla ajaa autolla enää, en voi urheilla enkä lenkkeillä ja varovaisille kävelyillekin on saatava joku mukaan vahtimaan jos jotain sattuu.