Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetyksen seksuaalisuus

Vierailija
28.07.2015 |

Katsoin tuossa Ajankohtaisen Kakkosen ja heräsi kysymys: milloin aletaan puhua imetykseen liittyvästä seksuaalisuudesta? Ei nimittäin ole täysin normaalia imettää 4-6vuotiaita tai vanhempiakin lapsia. Vaikka harva nainen uskaltaa myöntää, eikä kaikki kenties tunnekkaan, myös kiihottuvansa imettäessään, lapsi aivan taatusti alkaa noin vanhana tajuta asioiden päälle. Hyväksyttyä insestiä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on lapsen parasta ruokaa ensimmäiset kuukaudet..tulee sitä sitten tissistä tai pullosta. Suositus imetys ikä on vissiin kutakuinkin 1v. Ensimmäisen lapsen kohdalla lopetin imetyksen n8kk aikoihin kun rupesi puremaan ikävästi,toisen kohdalla en osannutkaan hommaa. Ihmetys on ihanaa kunhan lapsi on alle 3v muuten se melkein on äidin laiskuutta. Kyllä sitä lasta voi lähelle ottaa ilman imetystäkin.

Vierailija
2/13 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiihotutko siis imettäessäsi? Tuo on jo aika outoa. Itselläni on monta lasta, jokaista olen imettänyt enkä oikein osaa liittää siihen mitään seksuaalista. En tosin ole yli 2-vuotiasta imettänyt, mutta miten se imetys nyt jotenkin kiihottavaksi muuttuisi jos ei aiemminkaan ole sitä ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän lapsen jota imetettiin 7-vuotiaaksi ja tämä on totuus :(

Vierailija
4/13 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetääs ilmoille, että jos sun poikalapsesi haluaa imeä vielä kouluikäisenäkin eikä vierottumisen merkkejä ole, niin kauanko jatkat
sitä ennen kuin alat pitää sitä "outona"?

Vierailija
5/13 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut että jatkan imettämistä vielä aika pitkään, jos lapsi vain haluaa. Vauva on nyt 8 kuukautta. Tokikaan yli 1-vuotiasta en aio imettää enää julkisella paikalla.

Vierailija
6/13 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:48"]

Heitetääs ilmoille, että jos sun poikalapsesi haluaa imeä vielä kouluikäisenäkin eikä vierottumisen merkkejä ole, niin kauanko jatkat sitä ennen kuin alat pitää sitä "outona"?

[/quote]

25v

Vierailija
7/13 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä, annetaan nyt naisten nolata itsensä imettämällä kouluikäisiä lapsiaan ;)

Vierailija
8/13 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:00"]

Itse olen ajatellut että jatkan imettämistä vielä aika pitkään, jos lapsi vain haluaa. Vauva on nyt 8 kuukautta. Tokikaan yli 1-vuotiasta en aio imettää enää julkisella paikalla.

[/quote]

Missähän tässäkin sitten menee se raja lapsen tahtomisen ja lapsen edun suhteen? Kuka kässää eron? En tarkoita just sua, otan vaan esimerkiksi.

On hassua kun viime vuosina on niin koitettu nostaa esiin imetyksen luonnollisuutta ja miten sitä pitäisi tehdä ja pitäisi saada/voida tehdä missä tahansa ja minkä ikäiselle lapselle tahansa. Mun mielestä paskalla ja kusella käyminen on luonnollisempaa kuin imettäminen, imettäminen kun vaatii yleensä tietyn alkusykäyksen u know, niin eikö kaikkien halukkaiden tulisi saada tehdä tarpeitaan minne tahansa, vaikka kadunvarren kukkapuskiin? Eikö yleisillä paikoilla pitäisi olla avoimia pönttöjä, siis ei seiniä ympärillä, että kaikki näkisivät että minä nyt tässä tikistän paskaa. Entä jos kyseisen toimituksen näkee vaikkapa 500 ihmistä, joista valtaosa ei siitä sen suuremmin välittäisi, jotkut kokisivat sympatiaa ja jotkut paheksuisi, niin tulisiko tämän avoimella paikalla tarpeitaan tekevän silti saada tehdä tarpeensa aina halutessaan? Vai pitäisikö jotain jättää omaan ja lähipiirin tietoon?

Vierailija
9/13 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää ettei yksikään taaperoikäistä imettävä tai siitä haaveileva ole ilmoittautunut mukaan keskusteluun - vai onko ;) Olisi virkistävää kuulla näkemyksiä.

Vierailija
10/13 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas! Miten voi joku ajatella noin kieroutuneesti? 

Vierailija
11/13 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imetän mun lasta vaikka teini-ikään jos se haluaa.

Vierailija
12/13 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauvani rupesi 11-kuisena lähinnä nauramaan tissille ja tökkimään nänniä. Ei kelvannut ravinnoksi saati edes suuhun saakka.

Mukavan kivuttomasti meni, itselleni takaraja olisi ollut noin vuoden kieppeillä, mutta olihan se kivempi että lapsi lopetti ihan itsekseen.

Imetystä en pidä seksuaalisena, mutta minun mielestäni (en syyllistä ketään, tämä on oma henkkoht ajatukseni!) yli yksivuotiaan imettäminen on ajatuksena jo luotaantyöntävä.

Vierailija
13/13 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa koska itse imetin vähän alle parivuotiasta ja kyllä minustakin 4 v kuulostaa liian vanhalta imetettäväksi. Mutta siis monihan on sitä mieltä että imetys muuttuu oksettavaksi heti kun lapsi täyttää 1 v, mutta ei se nyt vaan niin mene että 1-vuotissynttäreitä seuraavana päivänä herää että yöks. Se on kuitenkin oma lapsi jota on jo pitkään imettänyt, ei se asia sen seksuaalisemmaksi muutu puolitoistavuotiaalla kuin vastasyntyneellä. Ja tottakai tuntuu itsestäkin ällöttävältä ajatella että imettäisi jotain vierasta vaikka puolitoistavuotiasta, se on selvää.

Muutenkin en sano etteikö joku voisi imetyksestä mielihyvää saada, mutta voin rehellisesti omalta kohdaltani sanoa että imetys ei tuntunut kirjaimellisesti miltään. Sama kuin vaatteet päällä, ei niitä tunne jollei varta vasten ajattele asiaa, samalla lailla imettämiseen tottuu ja turtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi