Mies ei tiedä valitsisiko minut vai 46 milliä, suutuin
Siis mitä helvettiä?? Ei tiedä.. Kiva olla näin tärkeä. Suuttuisitteko te? Itselleni Oli selvä että mies, koska rakkautta ei rahalla saa.
Kommentit (20)
Noo, onko tuo nyt niin paha. Jossain tapetaan ihmisiä parin kympin takia.
väitätkö ettei sua saa 46lla millillä takas?
Kysyin mieheltä valitsisiko minut vai 46miljoonaa jos pitäisi valita. Ei kuulemma oikeasti tiedä. Sellanen ilme kyllä oli että luultavasti rahat.
Olisi perkele valehdellut tyyliin sinut tietenkin kulta. Itse ottaisin tietenkin ne massit ohi happaman ja kusipäisen akan.
No joo, kyllä minäkin valitsisin rahat.
Miehes teki virheen. Tohonhan ois tosiaan pitäny vastata "sinut", sillä eihän tollasta tilannetta tule koskaan eteen. Miehes on joko sika tai tyhmä tai molempia.
No sä suutuit koska se 46 milliä oli kuvitelmaa, jos sillä olisi oikeasti ne 46 milliä niin et sä suuttuis noin pienistä.
Pitäisi hauskaa sillä 45 millillä ja jos nyt siltä tuntuu että se entinen elämä vanhan akan kanssa olikin parempaa, niin ostaisi sen viimeisellä millillä takas.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:54"]Siis mitä helvettiä?? Ei tiedä.. Kiva olla näin tärkeä. Suuttuisitteko te? Itselleni Oli selvä että mies, koska rakkautta ei rahalla saa.
[/quote]
Saahan! Anna Nicole Smith oli yks ja mikä se teinivaimo on?
Sadasosa eli 0,46 miljoonalla eurolla ottaisin rahat ja puoliso saisi mennä. Erossa sille pitäisi kyllä antaa puolet.
vain köyhä laulaja mä oon
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:04"]
Olisi perkele valehdellut tyyliin sinut tietenkin kulta. Itse ottaisin tietenkin ne massit ohi happaman ja kusipäisen akan.
[/quote]
Entä jos se akka ei ois hapan ja kusipäinen?
Meillä ei ole avioehtoa. Mä en suuttuisi, toivottavasti ukko voittaa ja ottaa eron minusta!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:54"]Siis mitä helvettiä?? Ei tiedä.. Kiva olla näin tärkeä. Suuttuisitteko te? Itselleni Oli selvä että mies, koska rakkautta ei rahalla saa. [/quote] Saahan! Anna Nicole Smith oli yks ja mikä se teinivaimo on?
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:04"]
[/quote]
Entä jos se akka ei ois hapan ja kusipäinen?
[/quote]
Jos rakastaisin vaimoani, ottaisin hänet. Nyt en rakasta. Tuskin Suomessa harvaa yhtä kusipäistä luonnetta löytyy.
Antaisin sille miltsi ja käskin painua helvettiin.
Lopuilla rahoilla tekisin itse mitä lystään!
Ihanan rehellinen mies. Mitä pahaa tuossa on, tietysti raha houkuttelee, mutta uskon että tosipaikan tullen päätyis suhun ♥
No rahallahan sitä just saa, puolituntia kerrallaan.
Vai suutuinko turhaan?