iltalehti laulaja sanni
suree kuollutta lemmikkiään. voi ei olen niin järkyttynyt tästä uutisesta.
Kommentit (13)
Turhake-Sanni voi pitää suunsa kiinni.
Lemmikkikäärme varmaan jahtasi häntäänsä ja tukehtui itseensä
Koskettavia kuvia sotaan pakoon lähteistä , toisella kissa ja toisella koira sylissä . Hädässä ystävä tunnetaan . Kauheita aikoja , millä saisi tämän pahuuden loppumaan .
Kyllä lemmikin kuolemaa saa surra - jopa Sannikin. Mikä ongelma? Ymmärtäisin, jos Sanni itkisi, kun kynsi on katkennut, mutta tämä suru on ihan oikeutettua.
Että mitähän ..ttua minun vanhat korvani kuulevatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lemmikin kuolemaa saa surra - jopa Sannikin. Mikä ongelma? Ymmärtäisin, jos Sanni itkisi, kun kynsi on katkennut, mutta tämä suru on ihan oikeutettua.
kyllä saa mutta vähän väärä aika tulla moisella esittelemään itkuisia kuvia. jos et ymmärrä niin pieni on maailmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä saa mutta vähän väärä aika tulla moisella esittelemään itkuisia kuvia. jos et ymmärrä niin pieni on maailmasi.
Kerrohan, jos sinulle tärkeä tyyppi nyt kuolisi, niin kieltäytyisitkö edes itkemästä, koska Ukrainan sota?
Tuskinpa sanni tätä itse lehteen tunki vaan toimittaja nappasi jutun instagramista.
Kaltaisesti valittajat vaikuttavat joko vähälahjaisilta tai täysin empatiakyvyttömiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan, jos sinulle tärkeä tyyppi nyt kuolisi, niin kieltäytyisitkö edes itkemästä, koska Ukrainan sota?
Tuskinpa sanni tätä itse lehteen tunki vaan toimittaja nappasi jutun instagramista.
Kaltaisesti valittajat vaikuttavat joko vähälahjaisilta tai täysin empatiakyvyttömiltä.
tottakai tulisin lehtien etusivuille jos kissani kuolisi ja urani laulajana olisi alamäessä. itse saat surra ja itkeä sannin kanssa kun olet noin älykäs ja empaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesti valittajat vaikuttavat joko vähälahjaisilta tai täysin empatiakyvyttömiltä.tottakai tulisin lehtien etusivuille jos kissani kuolisi ja urani laulajana olisi alamäessä. itse saat surra ja itkeä sannin kanssa kun olet noin älykäs ja empaattinen.
Ei Sanni ole tullut lehden etusivulle vaan julkaissut omassa instassaan asian seuraajilleen. Mikä hitto sua vaivaa? Toiselta on kuollut lemmikki ja sä tulet vauvapalstalle valittamaan, vaikka Ukrainassa on sota, eikö todellakaan muuta tekemistä ole?
Ap ei oo saanu lemmikkiä pienenä ja oireilee näin.
Voi taivas taas. Ukraina on jokaisen mielessä nyt, mutta ei se tarkoita sitä, että lakataan elämästä. Sotia on ympäri maailman, oletko jumittanut vuosikymmeniä niiden vuoksi?
Kauheaa on se.