Venäjällä ei ole varaa hyökätä Suomeen
Talous romahtaa ja mitään sotateknologiaa eivät enää saa. Uskooko joku todella, että Ukrainan jälkeen pystyvät tänne tulemaan?
Kommentit (8)
Ja ei oo miehiä joilla ois taistelumoraalia eikä tankkeja, ohjuksia ja hävittäjiä tuhlata nyt kahteen suuntaan.
Niiden suuntaaminen tänne ois pois Ukrainan kampanjasta, joka tulee sitomaan sotavoimia ainaki jonnekki syyskuuhun.
Uusi Kansalaisaloite Natoon liittymisestämme. Äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en laskisi sen varaan.
Et ole uutisia sitten ollenkaan seurannut? Voihan ne toki tänne hyökätä, mutta se hyökkäys loppuu alkuunsa jo rajalle kun meillä olisi siinä tilanteessa paljon vahvempi armeija. Eivät pysty millään kahdella rintamalla sotimaan. Putin on ehkä hullu, mutta tuskin kuitenkaan tyhmä.
En laskisi tuon varaan. Olen vakavasti harkinnut talviasuttavan mökin hommaamista tiheän metsän keskeltä.
Viisas varautuu näinä aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole uutisia sitten ollenkaan seurannut? Voihan ne toki tänne hyökätä, mutta se hyökkäys loppuu alkuunsa jo rajalle kun meillä olisi siinä tilanteessa paljon vahvempi armeija. Eivät pysty millään kahdella rintamalla sotimaan. Putin on ehkä hullu, mutta tuskin kuitenkaan tyhmä.
Tuli ne viimekin kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ne viimekin kerralla.
Viime kerralla oli aika eri maailmantilanne ja Neuvostoliitto oikeasti vahva maa ja suurvalta. Nyky-Venäjä on Italian kokoinen kehitysmaa, jonka armeija pelkkä kulissi kuten Ukrainassa näemme.
Tämä on ihan totta, ei Venäjällä ole varaa pitkittää sotaa tai talouspakotteita. Siihen, että Venäjä uskaltaisi tänne seuraavaksi hyökätä menisi varmasti 10-20v, varsinkin kaiken tämän jälkeen.
Ei Venäjä kuitenkaan voi täysin ilman toimivaa puolustusta ja taloutta hyökkäillä edestaakse.
Tottakai tilanne voi olla eri, jos täällä kansa huutaa jatkuvasti NATOa. Yhä pyytäisin, että siitä Natosta oltaisiin hiljaa niin kauan, kunnes Niinistö / Sanna tai kuka tahansa päättämässä tästä asiasta ovat osannee hoidella asian hiljaisin ääniin ja tietävät, että meillä on mahdollisuus liittyä ilman, että on pelkoa Venäjän tulosta tänne.