Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän vaimo hermostui täysin lapsille koska veimme heidät lomalle.

Vierailija
26.07.2015 |

Kyllä. luit oikein.

Exäni uusi vaimo flippasi totaalisesti kun sai tietää että vein avomieheni kanssa minun ja hänen lapset lomareissulle etelään. Lapset saivat suorastaan älyttömiä whatsapp-viestejä puhelimiinsa, yhdessäkään ei toivotettu hyvää lomaa vaan melkeinpä kaikkea pahaa.

Exäni ei lomamatkaan osallistunut sentilläkään, eli ei ole rahasta kyse. Eikä siitä että he olisivat suunnitelleet lapsille jotain, koska lapset eivät olleet sillä viikolla isälleen menossa. Lisäksi henkilökohtainen mielipiteeni on, että jos on jotain ruikutettavaa lomista joille lapsiani vien, ruikuttakoon mulle tai exälleni, mutta ei helvetissä mun lapsilleni.

Mä en siitä naisesta ole ikinä paljoa perustanut, ja tää käytös vaan vahvistaa mielipidettäni. Ja nainen on vielä vanhempi kuin minä, luulisi osaavan olla hyvänen aika sentään...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä nyt kumminkin ajoissa informoit lasten isää, että viet lapset ulkomaille?

Vierailija
2/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis veit naiset lapset viikoksi etelään kertomatta heidän äidille ollenkaan? Minäkin olisin hermostunut.

Toivottavasti edes rasvasitte lapset aurinkorasvalla ja käytitte pahimpaan aikaan suojavaatteita että palauttanut punaiseksi palaneita rapuja kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sille exän vaimolle kuuluu, mitä sä omien lapsiesi kanssa teet?

Vierailija
4/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis veit etelään omasi ja tämän naisen lapset? Vai omasi ja avomiehesi lapset?

Vierailija
5/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:20"]

Siis veit naiset lapset viikoksi etelään kertomatta heidän äidille ollenkaan? Minäkin olisin hermostunut.

Toivottavasti edes rasvasitte lapset aurinkorasvalla ja käytitte pahimpaan aikaan suojavaatteita että palauttanut punaiseksi palaneita rapuja kotiin.

[/quote]

Osaatko lukea? Omat lapsensa kai tuo ap vei, ei exän vaimon?

Vierailija
6/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalle vastaajalle tiedoksi; ei tarvitse infota missä lapset lomailevat jos tuona aikana ei isällä ole tapaamisaikaa sovittuna (lastenvalvojalta varmistettu asia).

Toisen vastaajan viesti.. en mä viitti edes vastata sulle.

Ja kolmas: aivan! Mä en ihan hahmota tuon naisen pääkopan ajatuksenjuoksua. 

Vierailija
7/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:23"]

[/quote]

[/quote]

Minusta alkuperäinen viesti on aika epäselvä. Ap puhuu exän vaimosta ja minun ja hänen lapsista. Toisaalta tämän päivän uus perheet ja exien uusperheet on niin monimutkaisia että siellä on lapsia vaikka millaisella kokoonpanoilla.

Vierailija
8/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:24"]

Ekalle vastaajalle tiedoksi; ei tarvitse infota missä lapset lomailevat jos tuona aikana ei isällä ole tapaamisaikaa sovittuna (lastenvalvojalta varmistettu asia).

Toisen vastaajan viesti.. en mä viitti edes vastata sulle.

Ja kolmas: aivan! Mä en ihan hahmota tuon naisen pääkopan ajatuksenjuoksua. 

[/quote]Olisiko sinulle ok, että lasten isä veisi sinulle sanomatta lapset ulkomaille omalla tapaamisajallaan? Minä olen olettanut, että vanhemmat ovat aina oikeutettuja tietämään missä päin heidän lapsensa ovat. 

Vierailija
9/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä tykkäisit jos isäviikolla tulee tekstaria, että terveisiä indokiinasta? Toinen vanhempi ei saa viedä yhteistä lasta maasta ilman toisen vanhemman lupaa. Sitä kutsutaan nimittäin kidnappaamkseksi. Et voi poistua maasta lapsen kanssa miten huvittaa.

Vierailija
10/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Exän vaimo hermostui täysin lapsille koska veimme heidät lomalle.

Kyllä. luit oikein.

Exäni uusi vaimo flippasi totaalisesti kun sai tietää että vein avomieheni kanssa minun ja hänen lapset lomareissulle etelään."

Siis sun ja exäs uuden vaimon yhteiset lapset? Eli siis sulla ja sun exän uudella vaimolla on lapsia :)))

Vai veit exäs kanssa lapset etelään ? Jos lähit exäs kans etelään, ihme jos uusi puoliso kilarit veti :)))

VAI PITIKÖ LUKEA ETTÄ

"Exäni uusi vaimo flippasi totaalisesti kun sai tietää että vein nykyisen avomieheni kanssa minun ja exäni yhteiset lapset sekä nykyisen puolisoni lapset lomareissulle etelään."
:)))))

Vierailija
11/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ap:n exän nykyisen puolison reaktio ole mikään fiksu, mutta kyllä ap:kin teki huonosti, jos tosiaan vei lapset ulkomaille mainitsematta asiasta lasten isälle. 

Vierailija
12/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:23"]

[/quote]

[/quote]

Juuri näin. Ap on nainen, jolla on lapsia ex-miehensä kanssa. Ja nyt tämä ex-miehen nykyinen vaimo suuttui asiasta. Ei ollut kovin vaikeaa.

Vierailija
13/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, taidat olla elämäm koululainen, koska ajatusten ilmaiseminen kirjallisesti on melkoisen heikkoa tasoa. Tuosta ensimmäisestä viestistä on todella vaikea ymmärtää kenen lapsia sinne ulkomaille vietiin ja kenen kanssa.

Vierailija
14/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:46"]

Eihän tuo ap:n exän nykyisen puolison reaktio ole mikään fiksu, mutta kyllä ap:kin teki huonosti, jos tosiaan vei lapset ulkomaille mainitsematta asiasta lasten isälle. 

[/quote]

Mutta onko se exän vaimon asia viestitellä ja suuttua niille lapsille?! Kai se isä voisi asiaa moittiakin, mutta sen vaimo?

Vierailija
15/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:46"]

[/quote]

Mutta onko se exän vaimon asia viestitellä ja suuttua niille lapsille?! Kai se isä voisi asiaa moittiakin, mutta sen vaimo?

[/quote]Ei tietenkään ole, mutta kyllä ap:kin saa miettiä miten itse asiat hoitaa. 

Vierailija
16/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sössöttäjiä täällä kommentoi? Ihme sakkia.. Mitä ap tällä naisella oli viesteissään? Sanoitko exälle että pistää akan aisoihin? Hyvää lomaa teille ja lohduta lapsia, että aikuisetkin osaa olla hölmöjä. Miksi ihmeessä pitää raivota lapsille..

Vierailija
17/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta lasten toiselle vanhemmalle pitää ilmoittaa etukäteen ulkomaanreissuista. Tosin eipä ole myöskään sen toisen vanhemman uuden puolison asia alkaa räyhäämään asiasta, varsinkaan lapsille.

Mitä exäsi on tästä reissusta mieltä? Oletko hänen kanssaan keskustellut?