Marko Björs – Rakkauden seikkailu/TV5
Nyt ensimmäistä kertaa ikinä Marko avaa sydämensä ja näyttää itsestään täysin uuden puolen, kun hän etsii itselleen kumppania uudessa nimeään kantavassa rakkausrealityssa Marko Björs – Rakkauden seikkailu. Katsoja pääsee tutustumaan Markoon tasolla, jota hän ei ole ennen avannut lähipiirinsä ulkopuolisille.
Tiedotteen mukaan sarjan päähenkilö on pelännyt rakastumista ja ajatellut, ettei romantiikka kuulu hänelle. Nyt on kuitenkin Markon vuoro heittäytyä elämänsä tärkeimpään seikkailuun ja antaa rakkaudelle mahdollisuus.
Marko kohtaa Etelä-Afrikassa 10 upeaa sinkkumiestä ja lähtee selvittämään, voisiko joku heistä olla hänelle sopiva kumppani.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008652997.html
Yllättävä veto Markolta lähteä tällaiseen ohjelmaan mukaan.
Kommentit (932)
Eli päätyykö Marko F ja Juho-Jari yhteen,luinko jostain näin.Ois ollu Björssille nappi valinta.
Muutenkin mukavaa meininkiä miehillä se romanitaustainen oikea velikulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytääkö Marko ja Juho-Jari toisensa Villalla?
Vahva veikkaus, että jättävät leikin kesken, koska jatkavat yhdessä. Marko F ja JJ
Voi J-J raukkaa...Marko F varmasti jossain tositelkkarissa pian, ja uutta kumppania suukottelee :(
Vierailija kirjoitti:
Eli päätyykö Marko F ja Juho-Jari yhteen,luinko jostain näin.Ois ollu Björssille nappi valinta.
Muutenkin mukavaa meininkiä miehillä se romanitaustainen oikea velikulta.
Juho-Jari ja Marko B olisivat olleet niin hyvä, toisiaan täydentävät pari. Mutta miltähän kuulostivat Markon korvaan JJ:n lapsihaaveet...
Vierailija kirjoitti:
Tico on tosiaan näkynyt erilaisissa ohjelmissa; Flinkkilän haastattelu, Satuhäissä bestmanina
Itsellään vaiherikas elämä - romani eli vähemmistö vähemmistössä, nuorempana todella iso painon pudotus , ammattiyhditysaktiivi
Millä kaudella/kenen häissä oli bestman? Oliko Satu- vai näitä uudempia Unelmahäitä?
Vierailija kirjoitti:
Itselleenkö etsii kumppania
Eikun naapurilleen.
Vierailija kirjoitti:
Eikun naapurilleen.
Tuo JJ Juhojari siis.. siinä on jotain.. onkohan ihan homo vai bi? Taisin syttyä
N30
Sais kyllä itellä sukat pyörimään jaloissa tuo JJ... siinä on jotain tosi kiehtovaa ja näköjää Marko huomannu saman :D
Hassut nimet vanhemmat antanut. Juho-Jari ei mitenkään soinnu yhteen🤭
Onko täälä muita naisia jotka ihastuneet vähän JUhojariin... siis mun lisäksi 😻
Marko sopis hyvin yhteen BB-Taavin kanssa. Kummatkin eläinrakkaita ja Marko näköjään seuraa Taavia instassa. Taavi myös lähempänä Markon ikää kuin kukaan noista sarjan miehistä.
JJ on aivan ihana, oon ihan myyty😍
Tico on myös mahtava tyyppi ja vekkuli.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin 🤤🤤 En tiedä mikä siinä on, mutta jotain kiehtovaa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Täällä 🙋♀️
Juho-Jari ja Marko B olisi hieno pari.
Vierailija kirjoitti:
JJ on aivan ihana, oon ihan myyty😍
Tico on myös mahtava tyyppi ja vekkuli.
No niin onkin mäkin oon ihan myyty.. taisin vähän ihastua ruudun välityksellä.. 😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis todellakin 😜 en tiedä mikä se on mutta joku siinä olemuksessa ja se hymy ja ne silmät 😍 JJ 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis todellakin 😜 en tiedä mikä se on mutta joku siinä olemuksessa ja se hymy ja ne silmät 😍 JJ 😍
Ja sillä on hyvä kroppa, ihan vahingossa vaanhuomasin kun oli yhdessä jaksossa ilman paitaa 😇
Paljonkohan tuolla on häppeningiä ihan ilman Markoa, poikien villalla siis...taitaa olla villiä menoa.