Marko Björs – Rakkauden seikkailu/TV5
Nyt ensimmäistä kertaa ikinä Marko avaa sydämensä ja näyttää itsestään täysin uuden puolen, kun hän etsii itselleen kumppania uudessa nimeään kantavassa rakkausrealityssa Marko Björs – Rakkauden seikkailu. Katsoja pääsee tutustumaan Markoon tasolla, jota hän ei ole ennen avannut lähipiirinsä ulkopuolisille.
Tiedotteen mukaan sarjan päähenkilö on pelännyt rakastumista ja ajatellut, ettei romantiikka kuulu hänelle. Nyt on kuitenkin Markon vuoro heittäytyä elämänsä tärkeimpään seikkailuun ja antaa rakkaudelle mahdollisuus.
Marko kohtaa Etelä-Afrikassa 10 upeaa sinkkumiestä ja lähtee selvittämään, voisiko joku heistä olla hänelle sopiva kumppani.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008652997.html
Yllättävä veto Markolta lähteä tällaiseen ohjelmaan mukaan.
Kommentit (932)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki kyllä ovat tietäneet, että tämä mies ei naisista piittaa.
Tämä ohjelma voisi olla kuitenkin ihan kiva.
Katson nyt juuri Discoveryltä Älskar, älskar inte -sarjaa ja olen ihan koukussa siihen. Se on naapurimaan morsian ulkomailta sarjan versio ja hyvä sellainen.
No siitähän ei olekaan kysymys. Kuten Marko itse sanoo, on elänyt aina kuten on halunnut. Ei tosin ole julistanut olevansa homo, mutta antanut ihmisten hoksata sen itse. Nyt 53-vuotiaana on sitten valmis tällaiseen. Marko on tyylikäs kaveri, toivottavasti miehet ovat hänen tasoisiaan.
OHO..Enpä olisi ikinä arvannut. Aina van nämä julkkisten kaapista tulot jaksaa yllättää.
Vierailija kirjoitti:
OHO..Enpä olisi ikinä arvannut. Aina van nämä julkkisten kaapista tulot jaksaa yllättää.
No onhan se nyt ollut aivan selvää, että Marko tykkää miehistä. Eikä siinä mitään, komea mies tämä Marko.
On paitsi komea, myös uskomattoman lämpimän ja fiksun oloinen. Työn puitteissa pari kertaa tavannut, ja pelkän lyhyen tervehtimisen aikana suhtautui tavis noubadiin todella mukavasti ja huomioivasti. Toisenlaisiakin julkkuja on tullut kohdattua...
Peukkua Markolle! Näin heteromiehenä on pakko sanoa, että on hienoa uskaltaa alkaa tehdä tällaista ohjelmaa.
Kuka häntä ikinä on he teroksi luullutkaan?
Ihmettelen miten tää.konsepti toimii näin, eikö ne Markon huomiosta kilpailevat miehet muka ihastu myös toisiinsa?
Marko itse on 53 v. komea ja fiksu, kumppaniehdokkaat 25-43 ja taso, no joo. Ohjelma tulee olemaan tuskallista katsottavaa.
Mutta missä on Tuure Boelius, eiks se olis ollut potentiaalinen sulhanen 🤔
Marko Björs on sympaattinen, hyvin mukavan oloinen ja fiksu mies. Ja komea vieläkin, vaikka eri tavalla kuin nuorempana. Tätä ohjelmaa on mukava seurata Markon takia.
Heti ekan 10minuutin jälkeen tämä vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta kun se kolmoskanavan bätse.
Vau, mikä talo tuo, missä nuo miehet asuvat.
Aika nuoria kundeja verrattuna markoon, jos samanikäinen mies etsis noin paljon nuorempia naisia niin mammat olis sotajalalla
Iso plussa jo siitä, että kuvattu muualla kuin Kreikassa.
Björs on tyylikäs mies ja huippu hevosmies.
Ihan kaikki kyllä ovat tietäneet, että tämä mies ei naisista piittaa.
Tämä ohjelma voisi olla kuitenkin ihan kiva.
Katson nyt juuri Discoveryltä Älskar, älskar inte -sarjaa ja olen ihan koukussa siihen. Se on naapurimaan morsian ulkomailta sarjan versio ja hyvä sellainen.