Hei Oululaiset!!
Ollaan perheen kanssa muuttamassa sinne syksyn aikana ja Haapalehdon alueelle nähtävästi. Ainakin ihan rauhalliselta paikalta vaikuttaa.
Onko lähikoulusta kokemuksia kellään? Ala-aste ikäiset lapset menevät 3lk ja 6lk.
Ja onko tuon ikäisille lähellä harastus mahdollisuuksia?
Ja missä 2-12 vuotiaiden lasten kans kannattaa ehdottomasti käydä?
Kertokaa kaikki :)
Kommentit (10)
Koulu on ihan ok. Muuten Haapalehdossa ei oikein taida tapahtua mitään, rauhallista seutua mutta ei juuri virikkeitäkään. Harrastuksiahan Oulussa on laidasta laitaan, täytyy vaan kulkea pitempi matka ja Oulun joukkoliikennehän on tunnetusti ihan paska.
Juu rauhallinen alue on. Mielestäni vanhahkoja taloja, vieressä olisi uusi Kivikkokankaan/Kiulukankaan asuinalue. Nopeasti pääsee keskustaan. Haapalehdossa Lidl mutta muuten ei palveluja, viereisen Myllyojan palvelut lähellä. Tosin se taas niittää kyseenalaista mainetta asuinalueena.
Niin ja Haapalehdossa 24/7 huoltsikka myymälä ja myllyoja ihan vieressä jossa kaksi kauppaa, ärrä, apteekki, kirjasto ja kuntosali. Ja terveysasema. Meneeks muksut Korvensuoran kouluun vai Myllyojalle?
Taisi äikkä koulussa jäädä väliin?
Oonko kysyny kirjoituksessani että kirjoitanko oikein?? Tiedän kyllä miten sanat pitäis taivuttaa mutta en jaksa olla niin pilkun tarkka, varsinkin kun kirjoitan puhelimella.
Olisko sulla ollenkaa vastausta tuohon mun kyssäriin??
Ap
Nostan tätä keskustelua jos tänne sais lisää asiallisia vastauksia :)
Koulusta en vielä tiedä kun muutto tuli vasta äskettäin tietoon ja muutetaan sinne myöhemmin syksyllä, lapset eivät pääse aloittamaan uudessa koulussa heti.
Missä koulussa enemmistö tuon alueen lapsista käy?
Ap
Minkälainen asuinalue Haapalehto onko rauhallinen paikka 2025?
Oon oululainen, mutta tuo asuinalue on jäänyt mulle vieraaksi.
Joka tapauksessa, paras leikkipuisto johon kannattaa lasten kanssa suunnata varsinkin kesällä, vaikka asuisi missä tahansa päin Oulua, on Ainolan puisto keskustan tuntumassa hupisaarilla.
Hoploppi löytyy Oulustakin, eli sinne tietysti. Myös liikennepuisto löytyy ja vauhtipuisto hietasaaresta. Tässäpä ainakin pari paikkaa lasten hauskanpitoon.