Korona ja rytmihäiriöt
Korona nyt toista päivää ja nyt sydän jättää tosi paljon lyöntejä väliin.
Onko muilla ollut tällaista?
Kommentit (9)
On ja rokotteiden jälkeen oli sama homma.
Mulla ei ole rokotuksia.
Muuten oireina silmäkipu tai pääkipu, karhea kurkku ja ajoittain nenä vuotaa vähän.
Ap
Mulla tänään kotitesti positiivinen, eilen jo alkoi semmonen jännä "muljahtelu" tunne sydämessä, vaikee selittää, mutta niinku siel olis välillä ilmaa tai jotain,, tänäänki sama tunne
Makoile mahallaan ja muista juoda tarpeeksi, ennemmän kuin normaalisti. Kevyttä liikuskella, vaikka pieniä kotitöitä
Mulle tuli sykkeennousuja. Yhtäkkiä syke hakkas 180 ja sitä kesti yli 5min. Tuli sekä koronan sairastamisen aikana ja viikko parantumisen jälkeenkin. Sen lisäksi sain näitä rokotteen jälkeen. Jätinkin rokotteen ottamisen siihen, koska en vaaranna sydäntäni sen enempää..
Joo, tuo kuuluu koronaan. MInullakin oli. Ja vielä taudin jälkeen oli aika korkea syke, pienikin kävely hengästytti ja taisi olla verenpaine korkealla. Olo oli sama kuin rapakuntoisella, joka aloittelee urheilua.
Mulla oli korona vuosi sitten, ja vieläkin rytmihäiriöitä.
Minulla (kohta 72 v.) eivät flunssat yleensä kestä päivää kauempaa. Mitä ilmeisimmin korona (omikron?) iski toissapäivänä. Nyt tunnen jo olevani voiton puolella mutta rytmihäiriöitä on ilmennyt tänä aamuna.
Muutama vuosi sitten sain mihinkään muuhun tautiin liittymättömät lisälyönnit ja muut talttumaan karnosiinilla. Kuten nimestä käynee ilmi, sitä on runsaasti mm. lihassa.
Otin heti häiriöiden ilmettyä pari kapselia karnosiinia. Sen lisäksi otin pari nappia magnesiumia. Näillä jipoilla rytmihäiriöt vähenivät noin puolen tunnin sisällä yli 90-prosenttisesti. Kannattanee huolehtia myös esim. kaliumin riittävästä saannista?
On.