Pitäisikö kaikki armeijan käyneet reserviläiset nyt aseistaa kuten Sveitsissä on tehty iät ja ajat?
MIelestäni pitäisi. Hätätilanteen sattuessa on jo liian myöhäistä ja kansa on aseeton hyökkääjän edessä.
Kommentit (10)
Mikäs siinä, mulle vois tuoda muutamat kertasingot ja pari it-ohjusta joiden kanssa voin päivystää tuossa parvekkeella siltä varalta että ohi kulkee vihollisia.
Ei pitäis. Mutta meidät reserviläiset pitäis kutsua kiireesti kertausharjotuksiin.
Minä paskon housuihini rajalla. Sitten juoksen housut kintuissa ja peppu paskaisena karkuun. Ja saan kudin niskaan.
Miten pieni pyssy auttaa tuomiopäivän ydinohjuksiin? Sodankäyntitapa yllätti tuossa U:n tapauksessa täysin. Siitä on ollut aiemmin ihan eri käsitys, esimerkiksi että siviilit olisivat enemmän turvassa. Tuli herätys.
Juuei. On niitä hulluja sellaisissakin, joilla ei ole rikosrekisteriä. Onhan niitä roppakaupalla selvittämättömiä henkirikoksiakin.
Mulla menee aikaa kerätä ne aseet kuolleilta, ettei voi aseistaa muuta reserviä sitä ennen, ja ensimmäinen teuraaksi menevä 200t saa aseet talon puolelta.
Vierailija kirjoitti:
https://tekniikanmaailma.fi/hyytava-simulaatio-paljastaa-miten-usan-ja-…
Pitäisikö alkaa tehdä ydinaseiden, tulen ja veden kestäviä luolastoja. Tampereella on kokemusta luolien ja tunnelien teosta.
Edellyttäisi tietenkin ettei ole väkivalta rikoksia tilillä, mutta kaikki rikosrekisterittömät pitäisi aseistaa.