Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaako mies aina läheisyyttä?

Vierailija
24.07.2015 |

Oma mieheni on sellainen, että ei "halaa eikä pussaa", ei puhu rakkaudesta eikä ole romanttinen. Niinpä kun meille on syntynyt lapsia, on halaileminen jäänyt lähes kokonaan pois (ennen lasten syntymää halailin paljon miestäni vaikkei hän oma-aloitteisesti niin tehnytkään). 

Kuitenkin mieheni on mitä parhain aviomies, hyvä isä lapsille, turvallinen, luotettava, vakaa. Elämä on tasaista ja turvallista hänen kanssaan, ei tarvitse pelätä mitään. Hän on kunnollinen, hyvä mies. Nykyään arvostan näitä piirteitä hänessä enkä enää lapsellisesti kaipaa halailuja ja sanallisia rakkauden osoituksia kuten nuorempana.

Aloin kuitenkin miettiä, että kaipaakohan mies kuitenkin enemmän läheisyyttä ja halauksia, vaikkei puhukaan niistä mitään eikä tuo esille mitenkään sellaista? Että pitäisikö tässä opetella halailemaan miestä uudestaan? Hassulta kuulostaa, mutta mietin kuitenkin. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on oltu yhdessä kans kauan, jo 22 vuotta... :)

ap

Vierailija
2/7 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pelkää olevansa liian tunteellinen? Sano sille että haluaisit halailla enemmän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassulta kuulostaa minusta se, ettei pysty oman miehensä kanssa puhumaan.

Vierailija
4/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen mies. Rakkaus ilmenee tekoina. Luotettavuutena, yhteisenä arjen jakaisena ja hauskuttelunakin. Vähemmän halaillaan. Paitsi joka yö nukutaan tostemme lähellä. Halaa vaan, nuku lähellä. Kyllä mieskin kaipa läheisyyttä.

Onnea hyvästä miehestä!

Vierailija
5/7 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, kiitos :) Olen kyllä onnellinen että olen saanut näin hyvän miehen. Yölläkin kyllä nukumme eri suuntiin, mutta toisaalta, olen raskaana joten asentoni on aina sama, nukun oikealla kyljelläni. Miehelle läheisyys nukkuessa on = seksiä, itse tykkäisin vaan nyhjätä kainalossa muuten vain ja olla lähellä, mutta en tahdo viitsiä hakeutua niin lähelle kun mies ymmärtää sen heti seksi mielessä ;) Ja itseäni aika harvoin innostaa tällä hetkellä, masun kanssa. 

ap

Vierailija
6/7 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ei kaipaa mitään...

Vierailija
7/7 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:02"]

3, kiitos :) Olen kyllä onnellinen että olen saanut näin hyvän miehen. Yölläkin kyllä nukumme eri suuntiin, mutta toisaalta, olen raskaana joten asentoni on aina sama, nukun oikealla kyljelläni. Miehelle läheisyys nukkuessa on = seksiä, itse tykkäisin vaan nyhjätä kainalossa muuten vain ja olla lähellä, mutta en tahdo viitsiä hakeutua niin lähelle kun mies ymmärtää sen heti seksi mielessä ;) Ja itseäni aika harvoin innostaa tällä hetkellä, masun kanssa. 

ap

[/quote]

Me nukutaan aina kiinni toisissamme. 18 vuotta yhdessä

3