Voiko olla oikea äiti, jos ei ole ilkeä?
Eli en ole yhtään sellainen luonne kun suurin osa äideistä. Ilkeä, omaa etua tavoitteleva, arvosteleva, katkera ja järkyttäviä asioita laukova ihminen. Sellaisia tälläkin palstalla vilisee. Pelkään että olen ns. mammakerhoihin liian pehmeä ja ystävällinen. Onko pakko olla ilkeä ja halveksuva vain siksi että on äiti?
Kommentit (11)
Joo, ei tietenkään voi olla, koska me äidit nyt vain ollaan tämmöisiä, toisin kuin ihqut lapsettomat ihmiset. Mitä jos jätettäis tää provo nyt tähän, eikä linkiteltäis viittätoista sivua onnellisuustutkimuksia ja niin poispäin.
No liian kiltin ihmisen lapsista tulee joko päällepäsmäreitä tai nössöjä. Sellaiselta vaikutat.
En ole lapseton. Mulla ei ole tarvetta vaan arvostella ja haukkua kuten teillä. Ap.
No en ole minäkään ilkeä ja hyvin oon pärjännyt tähän mennessä. Eikä ole kukaan mun äititutuistakaan. Olen käynyt vain nuorten äitien mammakerhoissa ja niissä on enimmäkseen ollut vain ihania ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:48"]
En ole lapseton. Mulla ei ole tarvetta vaan arvostella ja haukkua kuten teillä. Ap.
[/quote]
Sulla ei ole tarvetta arvostella ja haukkua, paitsi muita äitijä ilkeiksi. Mutta ei se haittaa, kun kaikki muut äidit on ilkeitä, nii ei ne sillee siitä pahastu.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:48"]
[/quote]
Sulla ei ole tarvetta arvostella ja haukkua, paitsi muita äitijä ilkeiksi. Mutta ei se haittaa, kun kaikki muut äidit on ilkeitä, nii ei ne sillee siitä pahastu.
[/quote]
Kyllä sanoisin että ilkeää on jos pitää toiselle toivottaa epäonnea synnytykseen, toivoa keskenmenoa ja nimitellä kuten äidit tällä palstalla. Sitä tuli koettua liikaa raskausaikana täällä. Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:48"] En ole lapseton. Mulla ei ole tarvetta vaan arvostella ja haukkua kuten teillä. Ap. [/quote] Sulla ei ole tarvetta arvostella ja haukkua, paitsi muita äitijä ilkeiksi. Mutta ei se haittaa, kun kaikki muut äidit on ilkeitä, nii ei ne sillee siitä pahastu. [/quote] Kyllä sanoisin että ilkeää on jos pitää toiselle toivottaa epäonnea synnytykseen, toivoa keskenmenoa ja nimitellä kuten äidit tällä palstalla. Sitä tuli koettua liikaa raskausaikana täällä. Ap.
[/quote]
No siinähän hyvä syy leimata kaikki muut äidit ilkeiksi! Varsinkin, kun toki sataprosenttisen varmasti tiedät, että kaikki sinulle vastaavat ovat äitejä.
Nainen26v! Jäit kiinni! Et sä oikea äiti olekaan kun olet saanut lapset lapsettomuushoidoilla! MAHO
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:54"]Nainen26v! Jäit kiinni! Et sä oikea äiti olekaan kun olet saanut lapset lapsettomuushoidoilla! MAHO
[/quote]
Ahaa, tämä on siis näitä joilla ei paikat toimi. Sehän tekee katkeraksi normaalisti lisääntyviä kohtaan. Eikä taida raukka ivf-äitienkään joukossa pärjätä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:48"]
[/quote]
Mitähän teit jo.
Arvostelit mamma kerhon muut äidit, ilkeiksi, katkeriksi jne. Vaikka et ole heitä ikinä vielä tavannutkaan?
Mut ei, uskottele vaan itsellesi että olet niin kiltti ja ihana, sydämellinen äiti, mitä kukaan muu ei ole.
An-teek-si mitä?