Pahoja ahdistuneisuusoireita! Pitääkö hakea saikkua?
Huudan koko ajan ja haukun itseäni, yksikseni siis. Naapurit alkaa pian ihmettelemään kun huudan täällä itselleni. Äsken olin ruokakaupassa ja sielläkin puhuin itsekseni haukkumalla siis itseäni ääneen. Teen kotona etätöitä ja siinäkin sama homma! Pelkään että kohta lipsahtaa väärässä paikassa huuto.
Nuo oireet tulee pintaan kun mietin ahdistavia juttuja. Muuten ei. Vähän kuin olisi joku tourette mutta ei ole! En jaksa enää tätä.
Kommentit (6)
Ainiin! Lisäksi kroppani tärisee välillä. Kuin kehooni olisi patoutunut valtavasti energiaa joka sitten purskahtelee ulos äkkinäisillä tärinäliikkeillä ja näillä huudoilla.
:( pelkään että lääkärit nauravat minut pihalle!
Ap
Menehän ap vaan lääkäriin. Kyllä lääkärit ottaa vakavasti.
En voi tällä hetkellä hyvin. Haluan nämä oireet pois! Tänäänkin olen huutanut itselleni (pakko-oireena, vaikka en siis haluaisi) jo kymmeniä kertoja.
Ap
Et välttämättä saa saikkua koska altistus on muotia nyt. Mutta kannattaa yrittää muuttaa jotakin. Et voi valita mitä esim. lääkäri sulle sanoo tai tekee, mutta voit pitää kiinni ajatuksesta ettet voi hyvin niin kauan kun et oikeasti voi.
Mä olen monesti toivonut, että voisin taikoa äänieristetyn huoneen eteeni aina kun on vastaava tarve huutaa.
Onneksi maailmassa ei ole tällä hetkellä mitään ahdistavaa! Eikun...