Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö lasu-ilmoituksen, kun tuttusi 14-vuotias poika

Vierailija
24.07.2015 |

julkaisee itsestään netissä kuvia, joissa polttaa ja juo? Yh-mammansa bilettää itse usein ihan muualla kuin missä lapsensa on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin

Vierailija
2/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin ehdottomasti!!!! Tuolla menolla pojasta kasvaa samanlainen kuin äitinsä ja varmasti pojalla on ennemmin tai myöhemmin ne kovemmat aineet käytössä. Silloin on turha enää auttaa poikaa. Huonossa ympäristössä kasvaneena voi käsitys normaalista perhe elämästä olla juuri tuollainen että 14 vuotiaana on normaalia että saa polttaa tupakkaa, juoda ja juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekis. Antaa pojan ryypätä ja rellestää. Tuollaista se oli minunkin nuoruudessani.

Vierailija
4/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ilmoitus tehdään ja mihin? Ja voiko sen tehdä nimettömänä? Oon sanonut mammalle, mitä netissä on, mutta hän ei halua kuulla ja sättii minua, miksi oon stalkannut. Ap

Vierailija
5/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:53"]Miten se ilmoitus tehdään ja mihin? Ja voiko sen tehdä nimettömänä? Oon sanonut mammalle, mitä netissä on, mutta hän ei halua kuulla ja sättii minua, miksi oon stalkannut. Ap
[/quote]

Oot hirvee stalkkeri, pidä huoli omista asioistasi.

Vierailija
6/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen teini julkaisee itsestään ryyppykuvia (pojat) ja peppu- ja tissikuvia (tytöt).

Vierailija
7/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ensisijaisesti juttelisin äidin kanssa asiasta. Kynnys ilmoitukseen olisi kyllä aika korkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän