Hirveimmät treffit ikinä. Mistä mä löydän näitä urpoja?
Ihan uskomatonta..
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:06"]Mua huvittaa aina näissä ketjuissa nää naiset, jotka ensin dumaa miehen ja sen jutut ja tavat ja pukeutumiset alimpaan helvettiin ja sitten kuitenkin "epähuomiossa" tai "vahingossa" suostuvat toisille treffeille, tai vielä pahempi "päättävät antaa toisen mahdollisuuden ja päätyvät sekstailemaan". Hyi yök mitä naisia, ap taitaa olla samanlainen epätoivoinen lammas. [/quote] En kyllä todellakaan siis ole menossa. Yritän juuri keksiä tekosyytä. - Ap
[/quote]
Mihin tarvitset tekosyitä, sillä juurihan listasit pitkän listan ihan oikeita syitä?
Näemmä jostain syystä pitkä teksi jäänyt pois. Outoa.
Juttu meni siis näin.
Päällimmäisenä mieleen jäi kommentit:
"Pelaan uhkapelejä, mutta ei mulla siis mitään peliongelmaa ole. Pari kymppiä koneeseen muutaman kerran viikossa. Voittorahoilla voi sitten pelata lisää." Tässä kohtaa minulle tuli kummasti kiireinen olo. Jäin kuitenkin vielä hetkeksi.
"Mä en ole koskaan oiken välittänyt siivoamisesta. Joskus lojuu mikropizzan paperit pöydällä kuukaudenkin." Ööm, yök?
"Äiti käy välillä mun luona imuroimassa. Ei sille viitsi vastaankaan sanoa, kun se tykkää siivota. Siitä lähtee vaan niin kauhea meteli, että pakko lähteä kaljalle, pois jaloista." Tässä kohtaa mietin tosissani, voiko tämä olla jonkinlainen vitsi. Ei kai kukaan voi olla noin pönttö?
Ilmoitti myös olevansa alasti hyvin karvainen, samalla vilkuillen ohi kulkevien naisten perseitä. Kysyi vielä toisille treffeille. "Juu, eiköhän se käy." EIKÖHÄN SE KÄY?!?!?! Mikä mua vaivaa.. Kysyi vielä tekstarilla "En kai mölöyttänyt mitään tyhmää?" Eeet toki.. Huh huh.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:48"]
Provo
[/quote]
Ei muuten ole. :D Ehkä sen sijaan mies oli provo? - Ap
Mä olen tuommoiset onnistunut kiertää aika kaukaa niin että deittailen vaan miehiä jotka pukeutuu töissään valkoiseen kauluspaitaan.
N22
Oliko nää sokkotreffit jostain netin kautta? Vai olitko aiemmin tavannut tyypin ihan kasvotusten?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:54"]Mä olen tuommoiset onnistunut kiertää aika kaukaa niin että deittailen vaan miehiä jotka pukeutuu töissään valkoiseen kauluspaitaan.
N22
[/quote]
G R E..... at!!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:54"]
Mä olen tuommoiset onnistunut kiertää aika kaukaa niin että deittailen vaan miehiä jotka pukeutuu töissään valkoiseen kauluspaitaan. N22
[/quote]
No eihän tuo nyt mitään kerro. :D:D Edellinen miesystäväni oli pukumies, aina siisti kauluspaita ja suorat housut. Kulissit kunnossa. Alta paljastui kunnon junttirasistisovinisti, persettään rapsutteleva friikki perverssi joka söi räkää.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:54"]
Mä olen tuommoiset onnistunut kiertää aika kaukaa niin että deittailen vaan miehiä jotka pukeutuu töissään valkoiseen kauluspaitaan. N22
[/quote]
No eihän tuo nyt mitään kerro. :D:D Edellinen miesystäväni oli pukumies, aina siisti kauluspaita ja suorat housut. Kulissit kunnossa. Alta paljastui kunnon junttirasistisovinisti, persettään rapsutteleva friikki perverssi joka söi räkää.
[/quote]
- Ap
Kyllä tuo vähän yli menee. :D vaikka itse olen liian boheemi ja epäsiisti, joten mulle olisi ihan kiva löytää samanlainen. Eli mulle monet luotaantyöntävät jutut voi olla plussia. Se on kyllä ehdoton turn-off, että mutsi käy siivoamassa.
Mua huvittaa aina näissä ketjuissa nää naiset, jotka ensin dumaa miehen ja sen jutut ja tavat ja pukeutumiset alimpaan helvettiin ja sitten kuitenkin "epähuomiossa" tai "vahingossa" suostuvat toisille treffeille, tai vielä pahempi "päättävät antaa toisen mahdollisuuden ja päätyvät sekstailemaan". Hyi yök mitä naisia, ap taitaa olla samanlainen epätoivoinen lammas.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:46"]Kysyi vielä tekstarilla "En kai mölöyttänyt mitään tyhmää?" Eeet toki.. [/quote] Viestistäsi saa ihan sen kuvan kuin olisit epärehellinen paska, joka ei vastannut kun suoraan kysyttiin. Toivottavasti saamamme kuva on väärä. Kerrohan, mitä mies vastasi, kun luettelit hänelle ne möläytykset?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:06"]Mua huvittaa aina näissä ketjuissa nää naiset, jotka ensin dumaa miehen ja sen jutut ja tavat ja pukeutumiset alimpaan helvettiin ja sitten kuitenkin "epähuomiossa" tai "vahingossa" suostuvat toisille treffeille, tai vielä pahempi "päättävät antaa toisen mahdollisuuden ja päätyvät sekstailemaan". Hyi yök mitä naisia, ap taitaa olla samanlainen epätoivoinen lammas.
[/quote]
En kyllä todellakaan siis ole menossa. Yritän juuri keksiä tekosyytä. - Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:06"]Mua huvittaa aina näissä ketjuissa nää naiset, jotka ensin dumaa miehen ja sen jutut ja tavat ja pukeutumiset alimpaan helvettiin ja sitten kuitenkin "epähuomiossa" tai "vahingossa" suostuvat toisille treffeille, tai vielä pahempi "päättävät antaa toisen mahdollisuuden ja päätyvät sekstailemaan". Hyi yök mitä naisia, ap taitaa olla samanlainen epätoivoinen lammas.
[/quote]
[/quote]
Mitä vtun tekosyytä? Miten vaikeaa on sanoa että ei taidettu olla samalla aaltopituudella, mutta hyvää jatkoa sulle! Ap on varmasti joku heikkolahjainen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:46"]Kysyi vielä tekstarilla "En kai mölöyttänyt mitään tyhmää?" Eeet toki.. [/quote] Viestistäsi saa ihan sen kuvan kuin olisit epärehellinen paska, joka ei vastannut kun suoraan kysyttiin. Toivottavasti saamamme kuva on väärä. Kerrohan, mitä mies vastasi, kun luettelit hänelle ne möläytykset?
[/quote]
En minä niitä luetellut, enkä aio. En ole hänelle tilivelvollinen mistään yksien treffien jälkeen. Yksinkeraisesti, en vain mene enää uusille treffeille.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:06"]Mua huvittaa aina näissä ketjuissa nää naiset, jotka ensin dumaa miehen ja sen jutut ja tavat ja pukeutumiset alimpaan helvettiin ja sitten kuitenkin "epähuomiossa" tai "vahingossa" suostuvat toisille treffeille, tai vielä pahempi "päättävät antaa toisen mahdollisuuden ja päätyvät sekstailemaan". Hyi yök mitä naisia, ap taitaa olla samanlainen epätoivoinen lammas.
[/quote]
[/quote]
Mitä vtun tekosyytä? Miten vaikeaa on sanoa että ei taidettu olla samalla aaltopituudella, mutta hyvää jatkoa sulle! Ap on varmasti joku heikkolahjainen.
[/quote]
No joo. Vois kyllä sanoa noin. Kiitos vinkistä. En ole heikkolahjainen, olen vain liian kiltti sanomaan aina suoraan. - Ap
Mulle kävi kerran niin että kun paskojen treffien jälkeen sanoin ettei meidän kannata enää tavata niin sain ihan hirveät haukut henk.koht sekä vielä hirveän tilityksen sähköpostiini siitä kuinka tuhlasin hänen elämäänsä ja hän vain haluaa löytää rakkautta. No anteeks kun kävin yksillä treffeillä kanssasi! Että joskus tekosyy voi olla kai armeliaampi jos on ihan vätys jätkä..
No jos poikanen on jotain 18-22v, niin tuo ei kerro vielä mitään, siitä voi vielä jalostua kelpoyksilö. Jos puhutaan kolmekymppisestä miehestä, niin en varmasti menisi toisille treffeille.
Ei saatana. Toi jätkä on joko koomikko tai sitten elämänpeli on jo menetetty hänen kohdallaan.