Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun mielestäsi paras vauva/lapsuudenajan kirja (vanhempien täytettävä)?

27.09.2006 |

Mietin tässä kummipojalleni vauva/lapsuuden ajan kirjaa, jota vanhemmat saavat täytellä.

Itse olen lapsillani tykännyt perinteisestä " Kulta-aika lapsuuden" , joka itsestänikin on täytetty, mutta kummipoikani äiti toivoi jotain " hauskempaa ja uudenaikaisempaa" . Ihan ymmärrettävää kyllä:)

Mikä sinua on miellyttänyt?

Vinkkejä otetaan vastaan:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hauska ja erilainen....

Vierailija
2/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kulta pieni" -kirja molemmilla lapsilla. On tosi paksu ja saa kirjoittaa paljon ja pahvitaskuja on monia, joihin saa esim. ultrakuvia, kortteja ym. muistoja talteen.

Löytyy esim. Suomalaisesta Kirjakaupasta ja Johanna Kirjakerhosta. Aivan ehdottoman ihana mielestäni, plussana suloinen sisältö (kuvat jne).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aikoinaan täytetty juuri tämä kulta-aika lapsuuden, ja sellaisen halusin myös omalle pojalleni. Ystävältäni sain lahjaksi lapselliset-kirjan, joka on sinänsä ihana ja hauska, mutta täytettävät kohdat ovat aika erikoisia ja luovuutta vaativia. En ole itse vielä innostunut pohtimaan, mikä eläin vauva olisi jos olisi eläin, mikä tämän huutoäänen väri on jne, enkä tiedä haluaako lapsi vanhempana tietää, missä ja miten se on pantu alulle :D En siis tiedä, tuleeko läheskään kaikkia kohtia täytettyä, mutta kyllähän tuo kirja hymyn huulille saa. Tärkeintähän tässä on se, mitä kirjan saaja toivoo. Jos hän haluaa jotain uutta ja modernia, niin ei tämä lapselliset ole yhtään huonompi valinta!

Vierailija
4/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle Puhin vauvakirja. Se on kans ihan kiva ollu mut aika ohkanen. Myös monella tuttavalla on sellanen. Siel on ihanii kuvii sivuilla ja kantee saa laitettuu lapsen kuvan!

Vierailija
5/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskullinen, kattava vauvakirja, johon voi merkitä tapahtumia lapsen ensi vuosilta laidasta laitaan. Myös erilliset valokuvasivut joka jakson välissä saavat meiltä plussan.

Vierailija
6/6 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on tosi kiva. Minulla oli ennestään jo yksi, sellainen nallet (Bugowskin) vauva-kirja, joka on kyllä ihana, mutta ei ole paljon kohtia, mitä täyttää. Niinpä ollessani Akateemisessa Kirjakaupassa kävelin vauva-kirjahyllyn ohi ja aloin selailemaan kirjoja. Siellä on tosi hyvä valikoima ja todella erilaisia. Minun oli pakko ostaa se Nalle Puhin kirja, ja minusta siinä on kiva, kun siinä on kohta myös odotusajan muistelmille. Sellainenkin kirja oli kädessäni kauan, jossa voi täyttää kohtia, kun lapsi on yksi-, kaksi-, kolme-, neljä-, viisivuotias (tais olla enemmänkin), että minkä pituinen ja painoinen on jne..Se oli kanssa tosi mielenkiintoinen, mutta en muista minkä niminen se oli. Se kulta-aika lapsuuden oli myös minulla itselläni ja se on kyllä parhaimmistoa, koska siinä on paljon täytettäviä kohtia. Muistan silloin jo kun osasin lukea, luin hyvin ahkeraan kirjaani. Oli hienoa, kun äiti oli jaksanut kirjoitella siihen. Uskon, että löydät sopivan kirjan!