Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkin naiset menevät parisuhteeseen...

Vierailija
19.07.2015 |

Miksi jotkin naiset menevät parisuhteeseen työttömän, tuista tukiin elävän miehen kanssa jolla voi olla noiden lisäksi vielä huonosti toimiva ja koko ajan remonttia tarpeessa oleva auto ja pieni likainen yksiö? Koulutus luokkaa autonasentaja, omistaa yhden kerraston vaatteita ja syö mikropitsaa ja muita valmistuotteita päivittäin.

Tiedän useamman tällaisen tapauksen, miten tuollainen on mahdollista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muuten ole sitä autoa eikä kohta yksiötäkään, kun kämppä lähtee alta eikä luottotiedottomana uuttakaan ole saanut. Toivon kumminkin parasta.
Itsekkin olen kulkenut sen verran kivikkoisen tien tähän asti, että jotenkin haluaa antaa mahdollisuuden tällekkin jutulle vaikka ainakin kuvittelen saavani myös parempaa. Toisaalta, on sitä työssäkäyvää, toimeliasta ja sosiaalistakin kokeiltu, ja eroonhan sekin johti.
Kyllähän se silti vituttaa, kun itse tekee ihan paskaduunia ettei tarvitse elää pelkkien tukien varassa, mutta miehellä ei ole minkäänlaista halua mihinkään töihin joihin olisi mahdollista päästä nykyisellä koulutuksellaan. Katsoo nyt kuinka pitkälle se rakkaus kestää, jos pitkän aikaa jatkuu tälläinen meno, niin ihan oman tulevaisuuden kannalta täytyy ruveta varmaan miettimään uudestaan tätä juttua.

Vierailija
2/12 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kohtaa muita ja taso vaan laskee. Nykyinen on jo lisäksi mielenterveysongelmainen alkoholisti ja ex huumeiden käyttäjä, rattijuoppo, huumeiden salakuljettaja, ollut vankilassakin sitten aikaansa viettänyt. Henkistä väkivaltaa lähes päivittäin, ei oo kummoisen näköinen ja paljon vanhempi kuin minä. Lyhytkin.

Mun miesihanne on älykäs, keskustelutaitoinen, ei TODELLAKAAN mitään huume historiaa saa olla ja alkoholin kohtuu käyttäjä pitäisi olla myös, ei mielenterveysongelmaa, työssäkäyvä ja itsenäisesti toimeentuleva. Itse olen pitkä, että mieskin saisi olla 185+ mut ei, aina tommonen renttu elätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta vituttaa kun työttömätkin saa naista mut ap ei :'D

Vierailija
4/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus

Vierailija
5/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:29"]

rakkaus

[/quote]

...on sokea.

Vierailija
6/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokevat ettei parempaakaan saa tai sitten ihan vaan rakastuvat siihen ihmiseen? Ovat vaikka hyviä tyyppejä, komeita ja rakastavia? Emt..

Vierailija
7/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät saa parempaakaan miestä ja koska kyseinen hemmo on todennäköisesti ainoa, joka ko. naisen edes huolii.

Vierailija
8/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jännämies...

Vierailija
9/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkittäin mietin sitä itsekin. Kovasti oli aikeissa "hankkia" työssäkäyvä, toimelias ja sosiaalinen poikaystävä, mutta jotenkin sitä kumminkin huomasi rakastuneensa taas aivan vastakohtaan.

Vierailija
10/12 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuimme miehen kanssa. Hän ei asunut lähelläkään minua, joten viiden viikon etäsuhteen jälkeen hän muutti luokseni. Tarkoitus oli ensin katsoa miten menee ja ostaa paluu lippu jos ei mene huonosti. Mies sitten jäi ja muutaman kuukauden työnhaun jälkeen sai duunin vaikka tosiaan ei ole edes lukion tasoista koulua käynyt. Kielitaito ja kansainvälinen työ- ja myyntikokemus vie pitkälle. Mies on aivan ihana, en ymmärrä miksi en alkaisi seurustella sanomiesi asioiden perusteella. Mun miehellä ei ollut edes autoa tai yksiötä kun tapasimme.

Vierailija
11/12 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:26"]

Miksi jotkin naiset menevät parisuhteeseen työttömän, tuista tukiin elävän miehen kanssa jolla voi olla noiden lisäksi vielä huonosti toimiva ja koko ajan remonttia tarpeessa oleva auto ja pieni likainen yksiö? Koulutus luokkaa autonasentaja, omistaa yhden kerraston vaatteita ja syö mikropitsaa ja muita valmistuotteita päivittäin.

Tiedän useamman tällaisen tapauksen, miten tuollainen on mahdollista?

[/quote]

En tartte mieheltä rahaa, koska mulla on.

Vierailija
12/12 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:40"]Hetkittäin mietin sitä itsekin. Kovasti oli aikeissa "hankkia" työssäkäyvä, toimelias ja sosiaalinen poikaystävä, mutta jotenkin sitä kumminkin huomasi rakastuneensa taas aivan vastakohtaan.
[/quote]
Minä myös, kävi aivan sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi