Mistä nuorimies saa seksiä?
Olen tälläinen pian 20 vuotta täyttävä etelä-pohjanmaalainen nuorimies joka miettii että mistä saisi seksiä. Naispuolisia kavereita minulla on, mutta he ovat vain kavereita. Baareissa ei paljon tuu käytyä koska en pahemmin tuota alkoholia käytä. Olen myös tälläinen normaalin näköinen että lihaksiakin löytyy etten ole mikään pakkasen raiskaama pulkannaru. Kenelläkään mitään neuvoja? :D Olen vissiin vain liian ujo että pitää alkaa suoraan kysymään :P
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:22"]Sexwork.net
[/quote]
Valitettavasti ainoa mahdollisuus :(
T: toinen parikymppinen
Samaa miettii etelä-suomalainen nuori. Ratkaisua ei ole toistaseksi löytynyt, eikä sen pitäisi olla ulkonäöstäkään kiinni. Baarit ei niin oikein nappaa ja naisia löytyy vaan ystävinä. En myöskään ole parisuhde tyyppiä. Netistä on kokeiltu löytää seuraa, mutta sieltä naiset etsivät vain tositarkoituksella seuraa.
Menet paikallisen torin keskelle, vedät slongin esiin ja painotat, että sulla on myös yksi lihas. Ps. pulkasta ei kandee mainita (ne voi luulla, et sul on vauveli)
Olen 42v. urheilullinen ja ikäistäni nuoremman oloinen mies ja pidän itseäni nuoremmista kundeista. Vaihdetaanko yhteystietoja? Mulle myös vakituisempi suhde olis ok ja olen versatile, eli käy myös molemmin päin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:16"]Olen 42v. urheilullinen ja ikäistäni nuoremman oloinen mies ja pidän itseäni nuoremmista kundeista. Vaihdetaanko yhteystietoja? Mulle myös vakituisempi suhde olis ok ja olen versatile, eli käy myös molemmin päin.
[/quote] Olen tällainen 23v mies aivan sinun naapuristaai. Voitais saunoa samalla, kun hakkaat minua koivuniemenherralla persposkille. Lopuksi kutsut minua mylvien Herra Hakkaraiseksi. Miten ois? ;) Laitas vähä viestii ni noustaan lauteille vähä!
ilman muuta ja varmasti rahalla. se on tasa-arvoasia ja vihdoinkin mies voi saada silloin kun haluaa. harmi että 80-luvulla ei ollut tarjontaa ja vuosikausia oli puutetta
Huorilta saa aina laatu pimppiä. Mitään vikaahan ei tarvitse olla nuoressa miehessä joka ei saa muuten.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:22"]Sexwork.net [/quote] Valitettavasti ainoa mahdollisuus :( T: toinen parikymppinen
[/quote]
Jep. T: kolmas parikymppinen
Työpaikalta? Meillä ainakin on tänä lesänä yksi kuuma tapaus, voisin panna koska vaan! N33
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:22"]Sexwork.net [/quote] Valitettavasti ainoa mahdollisuus :( T: toinen parikymppinen
[/quote]
[/quote]
samaa mieltä. t. jo neljäs
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nää on näitä poikia jotka odottaa että kaikki tulee eteen helposti, koska näin on netistä lukeneet. Totuttu netistä tilamaaan kaikki haluama ja nyt sitten haluais naista yhtä helposti.
No, onneksi naisenkin voi tilata netistä, kuten näkyy. :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nää on näitä poikia jotka odottaa että kaikki tulee eteen helposti, koska näin on netistä lukeneet. Totuttu netistä tilamaaan kaikki haluama ja nyt sitten haluais naista yhtä helposti.
[/quote]
Saat hypätä mun saappaisiin. En oo tilannut ikinä mitään netistä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet varmaan nainen ja sinun ei ole ikinä tarvinnut nähdä mitään vaivaa seksin saamiseksi.
Sexwork.net