Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu selkäläskit normaalipainoisella?

Vierailija
19.07.2015 |

Olen normaalipainoinen nuori nainen ja minua häiritsee selkäläskit. Inhottaa kun laittaa mekon päälle ja näyttää siltä kuin selässä olisi toinen tissipari. Miten saan nämä pois? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ja olen alipainoinen. Luulen että lihakseni ovat surkastuneet ja nahka tavallaan roikkuu päällä.

Vierailija
2/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla bmi 20 ja rintaliivit saavat aikaan selkäläskit. Pitäisi alkaa käydä salilla, olen laihaläski, vaikka painoa ei ole paljoa niin käytännössä kaikki on höllyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liikaa rasvaa, vaikka paino on kohdillaan, eli treenamalla niistä pääsee.

Vierailija
4/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kotijumppaliikkeillä pääsis noista eroon, mulla sama ongelma ja on ruman näköistä. 

Vierailija
5/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilari-/sokeripitoinen ruokavalio kerryttää läskiä selkään ainakin mulla.

Vierailija
6/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaohjeita kehiin? :) 

Vierailija
7/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kameli. Hyväksy se.

Vierailija
8/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet tissiliivitkin voivat olla syynä.

Vierailija
9/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäläskit johtuvat selässä olevasta läskistä. Sen saa pois punttisalilla kun rasva alkaa palaa ja syntyy lihaksia.

Vierailija
10/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisikohan esim. bandeau ns. puristamaan läskit littanammaksi selästä ettei olisi niin näkyvät? En ole koskaan kokeillut. Inhottava vaiva myös minulla.

Vierailija
11/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noille voi tehdä kotona kun nyt sinne punttisalille ei pääse?? Mulla täytyy olla tarpeeksi tiukat liivit tai muuten ne alkavat takaa hilautua inhottavasti ylöspäin. 

Vierailija
12/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rintsikat kuuluu olla niin kireet ettei ne nimenomaan nouse yhtään ylöspäin selästä. 19-vuotiaana hain ekaa kertaa liivit changelta, myyjä neuvoi, ja kesti kauan ennen ku totuin siihe ettei meinaa saada henkee ku kiristää nii älyttömästi. Ja tosiaa ne selkäläskit (samaa tavaraa ku uimarengas) lähtee heivaamal sokerit ja pullamössöt ruokavaliosta

Vierailija
13/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä jos ruokavalio ei ole ongelma, mutta selkäläskit löytyy? Mitä liikkeitä teette punteilla selän kiinteyttämiseksi?

Vierailija
14/14 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:27"]

Mitä noille voi tehdä kotona kun nyt sinne punttisalille ei pääse?? Mulla täytyy olla tarpeeksi tiukat liivit tai muuten ne alkavat takaa hilautua inhottavasti ylöspäin. 

[/quote]

Youtubesta esim. Jillian Michaelsin Banish Fat Boost Metabolism. Sitä muutaman kerran viikossa niin kyllä lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi