Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selkkaus lastenvaatelikkeessä?

Vierailija
19.07.2015 |

Kokemuksia kyseisestä puodista? Mihin tuo asiakkaan kommentti on kirjoitettu?

"Tämän päivän tunnelmia. Eräs asiakas poistettiin tänään puodistamme vartijoiden toimesta huonosta & epäasiallisesta käyttäytymisestä, solvaamisesta, youtube videoinnilla uhkaamisesta + vaunuilla päälleni ajamisesta (kun olin pyytänyt häntä poistumaan liikkeestä). Vastauksekseni sain "V****, mä en poistu mihinkään". Tämä useaan kertaan.

Jatkoa. Suivaantunut asiakas kirjoitti facebookin keskusteluryhmään että ei saanut puhua liikkeessämme kännykkään ja hänet poistettiin. Lyhyesti, siis oman näkökulmansa.

Miksi ihmiset käyttäytyvät huonosti? Miksi asiakkaat eivät edes tervehdi? Yrittäjänä olen surullinen mutta samalla hiljaa toivon että pieni puotini saisi kunnioitusta mielenosoituksen sijaan. Rakastan lapsia mutta en voi sallia pienen puotini olevan myöskään leikkipaikka. Rakkaudella vaalitut ja valitut tavarat kun ovat elinkeinoni, usein teidän lahjojanne ja tuhansien lasten ilo (saada ehjä ja puhdas tuote).

Haluan olla hyvä asiakaspalvelija ja tiedän että pystyn siihen, pystymme yhdessä. Tästä saammekin useasti päivässä kiitosta. Hymy tai tervehdys sisään tullessa ei liene kellekään liikaa? Ei se ainakaan maksa mitään.

Meille saa tulla, meillä saa ihastella ja tutkia kun sen tekee niin että tavaran voi yhä myydä. Niin ettei metalliset henkarit vingu korvissani tai kyyneleet valu sydämessäni siitä, että jouduin taas sanomaan ettei suklaapatukan kanssa voi katsella ihanuuksiamme.

Toivon, että te ymmärrätte meitä, että me teemme parhaamme ja pyrimme kehittymään. Tuki & kannustus on tässä tarpeen. Suuri kiitos että olet asiakkaamme.

Jenny, yksi pieni ihminen (yrittäjänä pian 5v:)

Saa jakaa, tykätä & arvostella"

http://www.facebook.com/lastenpuotipieniihminen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokommentti: Minä puolestani haluaisin tietää, miksi kaupastanne ohjataan pois miespuoliset asiakkaat, koska mielestänne miehet eivät osaa ostaa lasten vaatteita ja se suoraan asiakkaalle näin sanotaan? Mielestäni menee jo syrjinnän puolelle.

Vierailija
2/6 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minua kiinnostaa tietää mistä se ap keskustelu löytyy. Tämä kyseinen puoti vaikuttaa oikealta asiakaspalvelun, tai sen puutteen, oppikirjatapaukselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt tuolla kerran aikaa tappamassa. Yrittäjä oli ainakin minulle ystävällinen ja kertoi tuotteista, vaikken mitään ollut ostamassakaan. Lapsikin oli mukana, eikä häntä häädetty pois. En sitten tiedä, mikä todellisuus on nykyään.

Vierailija
4/6 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi myös mihin fb-ryhmään tuosta on alunperin avauduttu. Olisko joku paikallisryhmä vai isompi (äitylit, omv.. )?

Vierailija
5/6 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirankarvahomman ymmärrän hyvin. Itse en osta (käytettyjä) vaatteita koirataloudesta allergian vuoksi enkä niitä toivo kaupastakaan saavani. Olis putsannut ne kotona jos piti takaisin kauppaan vaate kiikuttaa. Enkä myöskään ymmärrä miksi ko äiti joutuu vaihtamaan lähes kaikki ostamansa lastenvaatteet toiseen kokoon. Silmämääräisesti osaan ainakin itse arvioida ostohetkellä vaatteen koon eikä huteja juuri tule.

Itse käyn usein olosuhteiden pakosta ostoksilla lasten kanssa mutta pidän huolta että kaupassa ei syödä tai kuljeta likaisilla käsillä. Tahmatassut kieltäisin itsekin jos yrittäjä olisin. Kaikki vanhemmat eivät välitä mitä lapsensa tekee ja suuttuvat jos ulkopuolinen joutuu puuttumaan.
Tosin en tiedä mistä tässä oli kyse.

Missä alkuperäinen teksti on?

Vierailija
6/6 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan