Onko täällä ketään kaksisuuntaista joka uskoo vain manian aikana jumalaan?
Minulla on alkanut tulla suuri usko jumalaan äkillisesti, tunnen suuren jumalan voiman valloittaneen sydämeni ja mietin uskonnollisia asiota paljon. Tätä on ollut korostuneesti pari päivää. Olenko tullut uskoon vai onko minulla mania?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:41"]
Vähä helmee
[/quote] Ei mania ole helmee. Jotkut ovat ostaneet ulkomaanmatkoja ja koiria velaksi, vaihtaneet työpaikkaa ja myyneet asuntonsa, joku varastanut ambulanssin yms sekopäistä ja sitten kun tajuaa ja herää todellisuuteen, ei ole enään niin mukavaa.
Ei ole mania, olet tullut uskoon ja löytänyt jeesuksen :)
Hei,
minulla on hyvin samanlaista maniassa. Olen tullut uskoon jo muutaman kerran - kaikki uskoontulot ovat päättyneet jumalan unohtamiseen manian päätyttyä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:13"]Ei ole mania, olet tullut uskoon ja löytänyt jeesuksen :)
[/quote]
Mä lakkasin uskomasta sen jälkeen kun aloin syömään antipsykoottisia. :/
Sulla voi olla mania tulossa... mä kyllä uskon olevani jumala maniassa :D psykoottisena tuun uskoon :D
Minulla tuo on aina nelisuuntaisen yhteydessä, uskon Jumalaan, Jahveen, Budhaan ja Dalai Lamaan samaan aikaan. Sitten se menee ohi ja menen katsomaan aamu-TVtä. Ihan tosi
Toihan olisi ateistin kauhitus... Jos esim. mulle, vannoutuneelle ateistille tulisi tuo, niin voisi kyllä jälkeenpäin olla itsensä piiskaamista niiden saarnojen ja liturgioiden vuoksi, joita pitäisin kaikille jotka kuulolla olisivat. ;O
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:37"]Toihan olisi ateistin kauhitus... Jos esim. mulle, vannoutuneelle ateistille tulisi tuo, niin voisi kyllä jälkeenpäin olla itsensä piiskaamista niiden saarnojen ja liturgioiden vuoksi, joita pitäisin kaikille jotka kuulolla olisivat. ;O
[/quote]
Pitää vähän ymmärtää itteensäkin. Kahelina tulee tehtyy kaikkee tyhmää
Ystäväni on tällä hetkellä mitä ilmeisimmin maanisessaa vaiheessa ja hän on aivan hurahtanut kaikkeen henkiseen ja new age meininkiin. Facebook sivut ovat uskomatonta luettavaa. Ihminen, joka on fiksu ja järkevä normaalisti, on nyt ihan omituisen maanisen fanaattinen. Surullista jotenkin. Katkoo välejä ystäviinsä, koska emme ole nähneet valoa ja hän rukoilee meille rakkautta ja viisautta yms.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:37"]Toihan olisi ateistin kauhitus... Jos esim. mulle, vannoutuneelle ateistille tulisi tuo, niin voisi kyllä jälkeenpäin olla itsensä piiskaamista niiden saarnojen ja liturgioiden vuoksi, joita pitäisin kaikille jotka kuulolla olisivat. ;O [/quote] Pitää vähän ymmärtää itteensäkin. Kahelina tulee tehtyy kaikkee tyhmää
[/quote]
Minä vain vitsailin, mutta en tällä kertaa ilmeisesti onnistuneesti. Ei minulla ole bipoa, mutta mietin teoriassa että toi olisi kyllä omalla kohdallani paha rasti, jos siis bipon saatuani alkaisin aina välillä maallikkosaarnaajaksi. Silloin olisi vitsini vähissä.
Joo, höyrähdän aina johonkin new age hupsutukseen, joka sitten jää manian laannuttua. Teini-ikäisenä olin fanaattisen uskonnollinen ekassa maniassani ja taatusti olin raivostuttavaa seuraa. En sentään yrittänyt herättää kuolleita haudoistaan, mutta kuitenkin olin ihan pihalla realiteeteista :D
maniaa veikkaan