Olen nyt syönyt fatserin sinisen, kolme laskiaispullaa, kourallisen pähkinöitä ja litran jäätelöä
Kommentit (40)
Kyllähän noilla syömisillä jo takapuolen pitäisi levitä entisestään, kuin täällä tuossa alempan asuvalla lähinnä hansu-hanhelta näyttävällä perheenisällä, joka ei vaivaudu edes näin hienolla säällä lapsiansa ulkoiluttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän noissa on kilokaloreita? Joku 4000 - 5500? Varmaan ap syö myös varsinaista ruokaa noiden lisäksi. Kokonaissaldo 7000 kcal.
Kilossa läskiä on kokolailla tuon veran energiaa. Sen pois saaminen vartalosta ei oleleikin asia.
Miksi tämä ketju saa olla täällä, kun yhden fasun sinisen syömistä koskeva ketju ei saa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi ap väittää syövänsä noin päivittäin ja mitat on 171 cm/50 kg.
Mulla on yksi sukulainen, joka oli nuorena hoikka ja eli käytännössä herkuilla. Nyt on lihava ja hänellä on Chrohnin tauti.
Kyl sitä toisil vaa o kaikkee ja mul ei oo mittää
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaisilta voisi estää pääsyn palstalle?
haha, kateellinen luikku
Mitä iltapalaksi? Neljä pizzaa? Sori siis pitsaa
Tällä palstalla alkanut hahmottua se, miksi olen normaalipainoinen.
Minä olen juonut sikspäkin kaljaa, pullon skumppaa ja pari GT:tä. Illaksi on konjakkipullo.
Vierailija kirjoitti:
Mitat?
kuuluuko se sulle?
en ymmärrä tätä ihmistyyppiä, joka on aina dissaamassa ja arvostelemassa muita. onko vähän niin kuin huono olo oman itsensä kanssa vai?
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla alkanut hahmottua se, miksi olen normaalipainoinen.
Se, joka itseään ylentää..
Malli esimerkki miten kehopositiivinen syö päivisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitat?
kuuluuko se sulle?
en ymmärrä tätä ihmistyyppiä, joka on aina dissaamassa ja arvostelemassa muita. onko vähän niin kuin huono olo oman itsensä kanssa vai?
Se on mittahullu.
Ihanaa kun kirjoitit "fatserin". Mä söin eilen pitsaa. Illalla paukkumaissia.
Ymmärrän. Mulla on niin paska olo myös nyky tilanteen takia että voisin syödä mitä vaan. Kauaa ei enää voikaan.
Ei tuo vielä mitään...mies syö päivän aikana 7 lautasellista makkarakeittoa ja laatikko kaljaa päälle. Ei se vielä oo kovin paksu..iltapalaksi vielä vetää pussin karkkia.
Mä söin äsken Saarioisten siskonmakkarakeiton.
Siinä on mun lounas.
Ja illalla olutta 🍻🍻🍻🍻🍻
Söen vatserin lutteenittomie perliininmunkkie kolome ja puoli pannuva män kahvee 😋
Mitähän noissa on kilokaloreita? Joku 4000 - 5500? Varmaan ap syö myös varsinaista ruokaa noiden lisäksi. Kokonaissaldo 7000 kcal.