Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on epäreilua että miehet...

Vierailija
17.07.2015 |

saavat kommentoida naisten ulkomuotoa ja patistaa laihduttamaan, mutta heti kun naiset tekevät samoin miehille, he suuttuvat.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:42"]saavat kommentoida naisten ulkomuotoa ja patistaa laihduttamaan, mutta heti kun naiset tekevät samoin miehille, he suuttuvat.
[/quote]
Miksi naiset suuttuvat, kun he kommentoivat miesten painoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset myös pitävät itse yllä näitä kauneusihanteita lyttäämällä toisiaan aina jos joku ei sovi muottiin. miesten keskuudessa on jees jos on treenattu mutta kaikki kuitenkin hyväksyvät kaljavatsan, että on vähän puristeltavaa samalla kun nämä miehet haukkuvat naisia jos eivät ole laihassa kunnossa(huom rinnat silti tulee olla!). sitten kun naisilta kysyy ihannemiestä ulkonäöltä, niin monet korostavat oikein että saa olla mahaa, sellainen nallekarhu, ei tarvitse olla sixpackia. mutta jos miehiltä kysytään ihannenaista, niin aijai sitä mahdottomuuden määrää, yleensä sieltä tulee joku laiha treenattu (mutta ei kuitenkaan liian, koska eihän tietenkään miehekäs eli liian voimaka saa olla..) ja sitten silikonitissinen koska sillä rasvamäärällä ei voi olla isoja tissejä. eikä tietenkään karvoja, hui! tämän huomaa aina keltaisista lehdistä julkkiksilta ja tavaksilta kysyttäessä ja sitten kommenteissa....

jos naiset vaan hyväksyisivät toisensa ja itsensä, niin ulkonäköpaineetkin hellittäisivät. mtä sitten vaikka lehdissä olisi vaikka mitä alieneja. minä olen minä ja jos ei kelpaa, niin mies on hyvä ja etsii toisen, mutta näille paineille en alistu. sitten kun yhä useampi nainen tekisi näin, niin miehet tyytyisivät mitä saavat eivätkä osaisi pyytää mahdottomia.

Vierailija
4/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:50"]

koska mies on oikeassa elämässä käskenyt tuttua naista laihduttamaan??

[/quote]

Olin mitoiltani 152 cm ja painoltani 46 kg (BMI 19.9) kun silloinen poikaystävä sanoi että jos vielä lihoan, niin lakkaan olemasta enää seksuaalisesti kiinnostava. Enkä todellakaan ollut laihaläski, nelipäkki kuitenkin näkyi vatsasta jne.

Olen päättänyt kuolla mielummin yksin, kuin alistua yhdenkään miehen kohtuuttomiin vaatimuksiin. Nainen ei saisi vaatia mieheltä edes kohtuullista hygieniatasoa, mutta naisen itse pitäisi olla treenattu, isorintainen, sileäihoinen, rakennekynnet, tekotukka jne. Jepjep...

[/quote]

No jaa. En mä ainakaan vaadi naiselta mitään tuollaista. Kelpaavat omana itsenään. Johtuneeko sitten siitä, että sitä on eri sukupolvea nyky poikkiksiin verrattuna.

m41

Vierailija
5/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kanssa samaa mieltä. Ei sen "miehisen" kaljamahan kanssa voi vaatia naiselta yhtään enempää.

Hassuinta tässä on se kun puhutaan tasa-arvoista ja loppujen lopuksi, oli sitten feministi, tai sovinisti tai ei kumpaakaan. Mies jolla on paljon seksi suhteita on "pelimies", ja alfa-uros. Nainen jolla on paljon seksi suhteita on huora, tai vähintään liian "helppo"?!?. Toisaalta Nainen jolla on dildo tai vibraattori on nykypäivää, mies jolla on "puhallettava tyttöystävä", on säälittävä, ellei sairas. Nainen joka rassaa autoja tai ajaa kuormaautoja, on lesbo, ja mies joka työskentelee tarjoilijana on automaattisesti homo, puhumattakaan parturi-kampaajista tai stuerteista. Nainen saa olla vahva, mutta harvoin mies saa olla heikko ( tai ehkä saa, mutta kellekkään sellaista ei kelpuuteta kumppaniksi, ystäväksi hyvinkin).. Luettelin tässä nyt muutamia, mutta olen sitä mieltä, että tasapuolisesti ennakkoluulot molempia kohtaan on aika heikolla pohjalla.. Jännä ilmiö. 

PS: Jos vaan kaikki yritettäis suhtautua toisiin ihmisiin persoonina, eikä yleistäen :).. No ei tule tapahtumaan ainakaan 20-vuoteen. Toisaalta viimeaikoina suunta on ollut ihan hyvä, vaikka joku nimeltä mainitsematon Räsänen yrittääkin ajaa keskiaikaisia asenteita edelleen läpi eduskunnassa. 

Räsänen, joka kehtaa sanoa että raiskattu nainen ei saa tehdä aborttia ja päättää omasta kehostaan?!? Ei tietenkään abortti ole ehkäisykeino, ja jos joku sitä siihen käyttää on se väärin. On vaan olemassa tilanteita jolloin kaikille osapuolille, tämä ratkaisu on parempi! Jos nainen joutuu tilanteeseen, jossa harkita aborttia, tarvitsisi hän kaiken mahdollisen tuen, eikä jotain keskiaikaista "kivitystä" kuinka paska ihminen on jos ei isätöntä lasta kykene pitämään esimerkiksi alaikäisyydestään johtuen.

"Se on elävä lapsi", no itse en muista kyllä juuri mitään omilta sikiö ajoiltani. Jos minua ei olisi rakastettu, en olisi halunnut syntyäkkään.

M31 

Vierailija
6/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta 20, kyllä minä olisin halunnut syntyä vaikka biologiset vanhemmat eivät olisi rakastaneet mua ja niin olisi moni muukin.

Vierailija
7/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt kuvittelevat kelpaavansa aina ja kaikille naisille. Ei haittaa vaikka vartalo olisi ruma, hiuksissa kamala leikkaus, ei siistejä vaatteita tai osata edes perushygieniaa...

Vierailija
8/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin miehet saavat vaatia naiselta vaikka mitä, esim. pitää olla nuori ja kaikinpuolin kaunis vaikka itse mies olisi kaljamahainen kaljuuntuva sohvaperuna. Jos taas nainen asettaa vaatimuksia miehelle, aletaan heti huudella että varmasti tulee yksin jäämään ja että kukaan ei halua valikoivaa nirsoa naista jne.

Vierailija
9/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyse vain naisille ominaisesta likinäköisyydestä. Tässäkään ketjussa ei ole sanaakaan naisten ulkonäöstä, mutta miesten hiuksista vaatteista, mahast hygieniasta romaanin verran. Eikä viestejä ole tullut kuin vasta pari. Kuitenkin naiset näkevät ketjun kuin naisten ulkonäköä olisi arvosteltu.

Vierailija
11/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä on.. ja tässä on mielenkiintoista, että painoin 57 kg. Olen 170 cm pitkä, joten mitään laihduttamsen tarvetta ei ollut. 

Eli kyllä tämä on mahdollista. 

Vierailija
12/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika epäreilua että naiset saavat miehiä helposti olivat läskejä tai laihoja, mutta miehen on aika vaikea saada naista oli kummin tahansa.

Vierailija
13/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tälläset alotukset on aika turhia. Molemmat sukupuolet arvostelee toisten ulkonäköä, ei vaan miehet.

Vierailija
14/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:42"]

saavat kommentoida naisten ulkomuotoa ja patistaa laihduttamaan, mutta heti kun naiset tekevät samoin miehille, he suuttuvat.

[/quote]

Eihän ne saakaan. Paitsi tietysti lääkärimies, ja potilaalleen, jos on aihetta.

Vierailija
15/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olin mitoiltani 152 cm ja painoltani 46 kg (BMI 19.9) kun silloinen poikaystävä sanoi että jos vielä lihoan, niin lakkaan olemasta enää seksuaalisesti kiinnostava. Enkä todellakaan ollut laihaläski, nelipäkki kuitenkin näkyi vatsasta jne.

Olen päättänyt kuolla mielummin yksin, kuin alistua yhdenkään miehen kohtuuttomiin vaatimuksiin. Nainen ei saisi vaatia mieheltä edes kohtuullista hygieniatasoa, mutta naisen itse pitäisi olla treenattu, isorintainen, sileäihoinen, rakennekynnet, tekotukka jne. Jepjep...

Vierailija
16/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kyllä päinvastoin eli naiset suytty.

Vierailija
17/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset..

Vierailija
18/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin aina kaupungilla ollessani arvostelen ohikulkevia miehiä, kavereiden kanssa. Tämä sen takia että olen itse kokenut vastaavaa jo tarpeeksi kauan miehiltä. Ja olen kyllä huomannut että se antaa vallantunnetta. Siitähän siiä vain on kyse.

Vierailija
19/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:51"]

Tässä on kyse vain naisille ominaisesta likinäköisyydestä. Tässäkään ketjussa ei ole sanaakaan naisten ulkonäöstä, mutta miesten hiuksista vaatteista, mahast hygieniasta romaanin verran. Eikä viestejä ole tullut kuin vasta pari. Kuitenkin naiset näkevät ketjun kuin naisten ulkonäköä olisi arvosteltu.

[/quote]

Niinpä. Miekin olen paljon enemmän kuullu naisen suusta ulkonäköön liittyvää arvostelua. Ei naisille muuten mitkään kehutkaan kelpaa!

Vierailija
20/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:30"]

Itse ainakin aina kaupungilla ollessani arvostelen ohikulkevia miehiä, kavereiden kanssa. Tämä sen takia että olen itse kokenut vastaavaa jo tarpeeksi kauan miehiltä. Ja olen kyllä huomannut että se antaa vallantunnetta. Siitähän siiä vain on kyse.

[/quote]

Ei tämäkään minusta vaikuta miellyttävälle vaihtoehdolle :(

Mitä jos tuntemattomien ulkonäköä vaan ei yksinkertaisesti arvosteltaisi, ainakaan ääneen? On sitten arvostelun kohteena mies, nainen tai lapsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme