Onko tämä teistä kaksinaamaista ja ristiriitaista?
Ensin ollaan niin kovasti kannustamassa menemään elämässä eteenpäin ja hankkimaan työharjoittelupaikan ja sitten kun viimein olen työharjoittelussa, nämä samat ihmiset valittavat siitä, etten pääse osallistumaan joihinkin tapahtumiin.
Kommentit (10)
Muista, että elät itsellesi etkä niille ihmisille.
Juu, on ristiriitaista. Sellaista se vaan joskus on. Ei kannata ottaa liian vakavasti. Relax
Ihmiset nyt vain eivät ole johdonmukaisia.
Todellakin on. Minua ärsyttää ihan hirveästi juuri tuo, miksi niin monet ihmiset eivät pidä kiinni sanomisistaan tai muuttavat mielipiteitään yhtenään. Mikä siinä on niin vaikeaa olla johdonmukainen? En ymmärrä.
Ei kannata välittää, mutta jos jatkuu kauan, niin voit tokaista "Haluan keskittyä työharjoitteluun ja hoitaa sen kunnolla. Miksi toivoitte minun menevän harjoitteluun, jos en saa panostaa siihen rauhassa?".
En minäkään tuollaista epäjohdonmukaisuutta ymmärrä. Itse teet aivan oikein, kun haluat panostaa harjoitteluun. Ei tuollaisista kannata välittää.
Ihan yksinaamaista ja johdonmukaistahan tuo on: sinä olet heidän mielestään aina väärällä tapaa olemassa.
No, ehkäpä he ajattelevat, että olisi kiva, että osaisit myös hieman rentoutua etkä olisi niin joustamaton ja kaavoihin kangistunut. Ymmärtääkseni työharjoittelusta saa muutaman päivän vapaata, kunhan se on tiedossa hyvissä ajoin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:12"]
No, ehkäpä he ajattelevat, että olisi kiva, että osaisit myös hieman rentoutua etkä olisi niin joustamaton ja kaavoihin kangistunut. Ymmärtääkseni työharjoittelusta saa muutaman päivän vapaata, kunhan se on tiedossa hyvissä ajoin.
[/quote]
Kyllä minulla on sellainen periaate, että kun kerran harjoitteluun olen mennyt, niin hoidan sen kunnolla enkä ole pois sieltä muuta kuin ERITTÄIN pätevistä syistä.
Oletko ap sanonut heille, että se työ on sinulle niin tärkeää, ettet halua ja/tai voi olla sieltä pois? Ehkä he eivät tiedä sitä eivätkä ole niin tarkkaluonteisia ihmisiä ja ajattelevat, ettei se maailmaa kaada, jos sieltä muutaman kerran on pois.