Sinä onnellisesti parisuhteessa oleva mies:mietitkö runkatessasi/seksissä koskaan muita?
Sinä mies joka olet onnellisesti parisuhteessa ja pidät puolisoa vetävänä:mietitkö koskaan runkatessa tai seksissä ketään muuta? Onko normaalia vai ei? Mikä teidän näkemys?
Kommentit (27)
Kyllähän sitä tulee haaveiltua millo mistäkin. Naidessa lähinnä tulee mietittyä jos kolmas olisi mukana. Runkatessa ei viitsi omaa puolisoa hirveästi miettiä koska voin yleensä toteuttaa sen hetkisen ajatuksen oikeasti.
En mieti muita, joskus saatan ajatella "naista", mutta en ketään tiettyä.
Jos parisuhde on oikeasti onnellinen ei ole tarvetta runkata eikä niinikään tarvetta ajatella muita. Kun omani oli onnellinen, ei ollut tarvetta moiseen. Tämä on yksi, yhdenlainen parisuhteen mittari.
Seksissä tulee keskityttyä enempi hetkeen ja vähemmän mielikuvitusleikkeihin.
Runkatessa aina jotain muuta mielessä kuin oma puoliso. Yleensä jotain niin rajua, että ole tosielämässä edes toteuttamiskelpoista.
Aika usein vaimon uhkeaa isosiskoa.
Kerran aloin työstämään vaimoa keskellä yötä enämpi unitilassa, luulin aktin puoleenväliin koko ajan, että kyseessä oli vaimon sisko. No happy end joka tapauksessa :)
Olen myös kuvitellut vaimoa lempiessä miltä tuntuisi katsoa vieraan miehen touhuja vierestä vaimoni kanssa samaan tyyliin kun juuri itse touhuan. Siitäkin saa kyllä aika kiksit!
Kyllä, koska vaimo ei halua kakkoseen.
Fantasioin peppuseksistä, jonkun siitä nauttivan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhde on oikeasti onnellinen ei ole tarvetta runkata eikä niinikään tarvetta ajatella muita. Kun omani oli onnellinen, ei ollut tarvetta moiseen. Tämä on yksi, yhdenlainen parisuhteen mittari.
Mutta voiko mies olla ns hitaammin rakastuva, että nuo muut jäävät pois? Itse olen hiukan kipuillut tään kanssa, kun niin tuntuu olevan normaalia (muista fantasiointi). Itse taas rakastun aika nopeasti ja olen sitten yhden miehen nainen kaikin tavoin.
Jotenkin ymmärrän terapeuttinikin sanat, että olet sellainen että haluat olla "one and only", jotkut kyllä hyväksyisivät muista fantasioinnin, syyllistävänä. Vaikka ei ne kai ole. Mun pitäisi vaan miessuhteessa tämä kertoa. Mietin vaan että onkohan tuota järkeä kertoa ihan heti alkuun vai odottaa syvempää rakastumista.
Se on vaan sitä että on hirveän hankala ymmärtää asiaa, jota ei itse koe.
Aina fantasioin jostain muusta. Tälläkin hetkellä runkkaan ja mietin miten hyvin tyttöystävän kaveri ottais suihin ja miten syvälle. Sit viel miten ihanan lujaa se voihkis ku panisin lujaa ja syvälle. ;)
Vierailija kirjoitti:
Aina fantasioin jostain muusta. Tälläkin hetkellä runkkaan ja mietin miten hyvin tyttöystävän kaveri ottais suihin ja miten syvälle. Sit viel miten ihanan lujaa se voihkis ku panisin lujaa ja syvälle. ;)
Hatun nosto kaveri! Toisella kädellä runkkaat ja samalla kirjoitat vauva foorumille. Aika äijä!
Täällähän ne parhaat runkkumatskut on😂
Runkatessa ajattelen ja fantasion aina vaimoani. En todellakaan pysty kohdistamaan haaveitani muihin.
Sekstallessani, varsinkin takaapäin, muistelen yhtä vanhaa hoitoa, etten laukeasi ennen vaimoani. Menetelmä toimii 98%.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Meilläkin näin. Hassua sinänsä, meidän kaltaisia parisuhteita pidetään täällä yleisesti lähinnä sairaina, ja läheisriippuvuutena. Kateellisten mielestä pitäisi parisuhteessakin olla mahdollisimman yksilöitä omine menoineen, ja runkutteluineen. No meillä on parisuhde kestänyt yli 20v. Seksiä joka päivä, ja yhteiset harrastukset, ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Meilläkin näin. Hassua sinänsä, meidän kaltaisia parisuhteita pidetään täällä yleisesti lähinnä sairaina, ja läheisriippuvuutena. Kateellisten mielestä pitäisi parisuhteessakin olla mahdollisimman yksilöitä omine menoineen, ja runkutteluineen. No meillä on parisuhde kestänyt yli 20v. Seksiä joka päivä, ja yhteiset harrastukset, ja lapset.
No aikamoista kärjistämistä tuo sinunkin viestisi kyllä sisälsi, vai kateellisia. No, minä voin kertoa omalta osaltani: 26 vuotta yhdessä, on lapsia, yhteisiä harrastuksia ja yhteinen yrityskin, joten aikaa on tullut vietettyä yhdessä paljon keskimääräistä enemmän. Seksiä, hyvää ja tyydyttävää sellaista, on ollut säännöllisesti koko taipaleen ajan.
Ja yhteisen seksin lisäksi minä myös tyydytän itseni yhtä säännöllisesti, miksi? Kas kun vaimo saa siinä viikkosessiossa kerta kaikkiaan niin perusteellisesti, että se riittää hänelle koko viikoksi. Pari-kolme orgasmia on minullekin sopiva viikkoannos, mutta se täytyy jakaa usealle päivälle. Useimmiten kyllä myös kerron vaimolle kun tyydyttelen itseäni tai aion puuhan aloittaa, tai sitten teen ihan hänen aikanaankin. Tai sitten hän hieroo minut, mutta nykyään kuitenkin harvemmin kun ei olla aina samalla paikkakunnalla töiden vuoksi. Ja aloituksen kysymykseen vastatakseni, fantasioin aika usein vaimosta, sellaisissa puuhissa jotka reaalimaailmassa pysyvät siellä fantasioiden puolella.
Miksi runkkausta tai runkkaamattomuutta pitäisi käyttää jonkinlaisena mittatikkuna suhteen tilasta? Minusta tärkeintä on, että suhteessa seksi on hyvässä tasapainossa ja että molemmat kokevat tulevansa tyydytetyksi riittävissä määrin. Tyyli on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska vaimo ei halua kakkoseen.
Fantasioin peppuseksistä, jonkun siitä nauttivan naisen kanssa.
Kuule homo, nussi toista homppelia.
En ole kertaakaan ajatellut miestäni, joten en oleta että mieskään ajattelisi minua. Vähän naiivi ajatus, en edes halua että mieheni ajattelisi minua.
Runkatessa joskus, seksin aikana en ole koskaan miettinyt