tiristelettekö talipalleroita nänneistä?
Minä puristelen ja joskus kynnellä rapsutan nännien uurteiden välistä valkoista töhkää. En halua niiden joutuvan mieheni suuhun nännejä imeskellessä.
Kommentit (10)
Minäki nypin karvoja nännien ympäriltä. Sitä en jaksa kovin usein tehdä.
Ap
Nypin ja puristelen joka päivä.
Nuorena ei ollut tätä "vaivaa".
N38
En ole tavannut moisia palleroita tai saattoi niitä olla raskauden /imetyksen aikoina.
Onko kukaan mies täällä saanut talipallosia suuhunsa?
Mulla ei sentään kasva karvoja nännipihoissa, mutta joskus puristelen talipatteja. Ihmettelin joskus niitä ihonystyröitä nännipihoissa ja joku selitti että ne ois kehittymättömiä varanännejä. Siis wtf?!?
Mulla alkoi ilmestyä raskausaikana ja vaiva on ollut siitä lähtien. Tai sitten en oo vaan huomannut sitä nuorempana.
Ap
Mulla on ollut niitä murrosiästä lähtien. Tummat yksittäiset karvat tuli muutaman vuoden myöhemmin. Puristelen ja nypin. -N21
Niissä nänninäppylöissä on jotain ferononiainetta. Tutkimusten mukaan näppylänännisten äitien vauvat imevät rintaa enemmän kuin näppylättömien.
Toimisikohan myös miesten suuntaan?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:39"]Niissä nänninäppylöissä on jotain ferononiainetta. Tutkimusten mukaan näppylänännisten äitien vauvat imevät rintaa enemmän kuin näppylättömien.
Toimisikohan myös miesten suuntaan?
[/quote]
Ai ton takia miehet tykkää musta, vaikka oon ruma ja tylsä?
Joo, joskus. Ja nypin rintakarvoja mutta vasta kun sormilla saa kiinni tarpeeksi hyvin.