Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko ihastunut itseesi?

Vierailija
14.07.2015 |

Kun katsot peiliin, tuleeko sellainen olo että "wau!"? Ajatteletko usein, että "olinpas aika fiksu tässäkin asiassa"? Pystytkö helposti ymmärtämään, mistä syistä joku ihastuu sinuun?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja kerään tässä vain rohkeutta kysyäkseni, että lähdenkö kanssani kävelylle.

Vierailija
2/11 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viinilasillisen jälkeen olen mielestäni oikein viehättävä. Totuus paljastuu aamulla ja valitettavasti tätä tyyppiä ei edes voi potkia ovesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin tulee yök mieleen kun katson peiliin enkä muutenkaan häikäise itseäni muillakaan lahjoilla.

Vierailija
4/11 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ikinä itseni kanssa naimisiin. Tulee mieleen Groucho Marxin sanonta: en ikinä liittyisi klubiin, joka hyväksyisi minut jäseneksi.

Vierailija
5/11 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kun näen kasvoni, olen kaunis. Kokovartalopeili taas näyttää kaksi lasta synnyttäneen (ja imettäneen) lähes nelikymppisen liikuntaa harrastamattoman kurtun :( ylipainoa viitisen kiloa. Pakko alkaa liikkua, jotta voisin katsoa joku päivä myös kroppaani ihaillen.

Vierailija
6/11 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä vieläkään mihin asiaan minussa on ihastuttu.

Vierailija
7/11 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hyvän treenin jälkeen on sellaisessa euforisessa tilassa, että jos mä oisin sä niin kyllä mäkin olisin mun kaa :D

Vierailija
8/11 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä tyyppi ja diggailen itsestäni. Etsin itseni miespuolista vastinetta.

Vierailija
9/11 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytää itsestään vikoja ja useimmiten kiinnittän niihin enemmän huomiota.. mutta nyt kun miettii ehkä olen turhan ankara itselleni. Olenhan aika nätti ja fiksu, niin miksi pyrkiä täydellisyyten? Olisi varmaan helpompi ollakin kun ei miettisi jatkuvasti missä ja kuinka voisi olla parempi.

Vierailija
10/11 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:05"]Olen hyvä tyyppi ja diggailen itsestäni. Etsin itseni miespuolista vastinetta.
[/quote] Mä diggaan myös itsestäni. Tai mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän diggaan. Tää ei ole itserakkautta, sillä olen jopa aika herkkä ja välillä mieli maassa. Kuitenkin joo, olen hieno tyyppi. Tärkeää on olla sovussa itsensä kanssa.

Vierailija
11/11 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mähän olen kuitenkin nätti ja urheilullinen, aika fiksukin. Ei voi kävellä ohi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi