Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä mittani kuulostavat?

Vierailija
14.07.2015 |

En olisi todellakaan uskonut kysyväni tätä jostain av-palstalta, mutta nyt iski kyllä vähän sellainen, että äh, minkä kokoinen oikein olen. Itse koen olevani aikamoinen manaatti, mutta poikaystävä sanoi että ihan normaali. Mutta sitten oliko se vain kohteliaisuutta? :D 

Eli 98/71/95 (rinta-vyötärö-lantio). Pituutta 162 cm, painoa n. 64 kiloa, kuppikoko 75F. Urheilen kohtuullisesti, muutaman kerran viikossa salilla ja jumpissa. Eniten itseä häiritsee ehkä toi paino... 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vaikka näin, että noilla mitoilla en kehtaisi rannalla näyttäytyä.

Vierailija
2/4 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 168cm/52kg ja muut mitat 84-68-87cm ja kuppikoko 70C. Jokaisellahan eri paino kuitenkin näyttää erilaiselta ja riippuu paino paljon siitäkin onko se lihasta vai läskiä. Mutta kyllä toi paino ihan pikkasen reippaalta kuulostaa pituuteesi nähden ellet sitten ole kovinkin lihaksikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epävarma mitoistasi ja tulet täältä kysymään mielipidettä. Veikkaan, että tulet olemaan entistä epävarmempi. Täällä kaikki yli 60kg on läskejä.

Minusta mitat ja paino on ihan ok, itse olen samaa koko luokkaa. Sellainen normaali, ei kaikkien tarvitse olla hoikkia.

Vierailija
4/4 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota minuun heti yhteyttä, jos tarvitset seuraa. Olet täydellinen naisen mitoissa, et mikään kukkakeppi. M27