MITÄ MIELTÄ MIEHEN KÄYTÖKSESTÄ?!
Minulle selvisi, että avomieheni oli lisännyt facebookissa, kun on se lista jossa on ihmisiä joita saatat tuntea eli kavereiden kavereita. Mies oli lisäillyt kaveriksi ihmisiä jotka hätäseen tiesi ei todellakaan tuntenut ja siis sen takia, koska olivat hänen mielestä hyvän näköisiä. Siis ulkonäön takia vieraita ihmisiä. Oli ollut vielä iloinen, kun olivat hyväksyneet hänet facebook kaveriksi. Mitä mieltä olette?
Kommentit (13)
Jotkut miehet nyt vaan on säälittäviä ja huomion hakuisia pölöjä.
Mun mies on feikkinimellä facessa ja sillä on ainoastaan siellä ihmisiä jotka tuntee henk koht.
Itelläni taas on myös näitä tämmöisiä jotka olen kerran tavannut, mut enpä jaksa poistellakaan heitä listoiltani. Olkoot.
Ymmärtäisin tuon käytöksen joltain teinipojalta, että on iloinen, kun kaunistyttö hyväksyy kaveriksi, mutta aikuinen mies? Kyllä pitäisi oma vaimo riittää tai jos ei riitä pitää erota ja etsiä joku uusi.
Mikä sopii Jupiterille, ei sovi härälle...
Jotkut ihmiset lisäilee kavereita, jotka ovat pinnallisia tuttavuuksia, sitten siellä on satoja tai tuhansia kavereita. Verkostoituvat sitä kautta. Toiset vain lähimpiä ihmisiään, pärjäävät muutamalla ja laittavat henkilökohtaisiakin juttuja sinne. Olikos noi uudet tuttavuudet tyttöjä pelkästään?
Eikö miehes parempaa syytä keksinyt?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:23"]Jotkut ihmiset lisäilee kavereita, jotka ovat pinnallisia tuttavuuksia, sitten siellä on satoja tai tuhansia kavereita. Verkostoituvat sitä kautta. Toiset vain lähimpiä ihmisiään, pärjäävät muutamalla ja laittavat henkilökohtaisiakin juttuja sinne. Olikos noi uudet tuttavuudet tyttöjä pelkästään?
[/quote]Ja jotkut tutustuvat joka vuosi uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin. Itse lisään ihmisiä joiden kanssa olen keskustellut syvällisiä.
Mutta täytyy niidenkin naisten ajatella miehestäsi jotain eikai muuten vain ottaisi puolivierasta kaveriksi.
Jätä se sika