Jotkut vaan jaksavat sinnikkäästi laihduttaa!
Kommentit (5)
En tajua. Mä laihdutin ja ylläpidin painoa 6 vuoden ajan. Sitten äitini kuoli ja otteeni lipsahti. Painoni on noussut vuodessa 15 kiloa eikä ole vielä lopettanut nousemista. Jotkut laihdutusgurut ohjeistavat, että pitää ensin lopettaa painonvartionti ja katsoa, mihin kohtaan paino jää luonnostaan ja sitten vasta aloittaa laihduttaminen. Mun painoni näyttäisi menevän lihavan puolelle ennen kuin nousu pysähtyy.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:22"]
En tajua. Mä laihdutin ja ylläpidin painoa 6 vuoden ajan. Sitten äitini kuoli ja otteeni lipsahti. Painoni on noussut vuodessa 15 kiloa eikä ole vielä lopettanut nousemista. Jotkut laihdutusgurut ohjeistavat, että pitää ensin lopettaa painonvartionti ja katsoa, mihin kohtaan paino jää luonnostaan ja sitten vasta aloittaa laihduttaminen. Mun painoni näyttäisi menevän lihavan puolelle ennen kuin nousu pysähtyy.
[/quote]
No huh huh, on kyllä tajuttoman surkeaa neuvoa tuo. Jos en syömistäni vahdi niin minusta tulee läskipallero melkein sormia napsauttamalla. Menisi niin kuin Gilbert Grapen äidille viidessä vuodessa.
Kokovartalopeiliä kylpyhuoneeseen, ja jos vain viittii niin syömisen seuraamista ihan nk makrotasolla, eli protskut/rasvat ym, ja jos vielä viittii niin vitamiineja/kalciumia jne. Siitä tuli minulle vähän niin kuin harrastus.
Syötte liikaa ja teillä ei ole tahdonvoimaa. Siinä syyt, kaikki muu on itsepetosta.
En tiedä.
Mä lopetin laihdutuksen kun ei se tuottanu tulosta.
Nyt vaan teen pieniä muutoksia ruokavaliooni ja yritän sitä kautta saada elämänmuutoksen aikaan.