Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi M29v+1 asiallisia kommentteja alapeukutetaan?

Vierailija
13.07.2015 |

M29v+1 on av-palstan epävirallinen mietiskelijä. Hänen pohdinnoissa on usein paljonkin järkeä, ja ne ovat täysin loogisia. Kaikesta huolimatta hänen pohdinnat ovat rankasti alapeukutettuja. Viime aikoina Mies29v+1 on pohtinut muutamaan otteeseen termistöä, jota käytetään miehen ja naisen sukupuolielimistä. Hän on huomioinut alatyyliset termit peniksestä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat ovat varmaan hänen kanssaan erimieltä.Se heille suotakoon.Nainen 28v+1

Vierailija
2/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:06"]

Alapeukuttajat ovat varmaan hänen kanssaan erimieltä.Se heille suotakoon.Nainen 28v+1

[/quote]

En ymmärrä, miksi pitää alapeukuttaa jos on eri mieltä. Olen usean miesvihaajan kanssa eri mieltä, mutta en alapeukuta kuin trolleja ja provoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin muuten toi sen nimimerkki perustuu? Onko mies 29v ja lapsi 1v?

Vierailija
4/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29 haluaa colapullon perseeseen

Vierailija
5/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:13"]Mihin muuten toi sen nimimerkki perustuu? Onko mies 29v ja lapsi 1v?
[/quote]Tätä olen miettinyt.

Vierailija
6/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:09"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:06"]

[/quote]

En ymmärrä, miksi pitää alapeukuttaa jos on eri mieltä. Olen usean miesvihaajan kanssa eri mieltä, mutta en alapeukuta kuin trolleja ja provoja.
[/quote]

Mä taas olen ymmärtänyt, että peukutukset ovat merkkejä siitä, onko kirjoittajan kanssa samaa vai eri mieltä. Alapeukutan silloin kun olen eri mieltä tai jos pidän tekstiä asiattomana. Siksi mua kai onkin aina ihmetyttänyt alapeukuista valittajat. Itseäni ne eivät juurikaan häiritse, koska kuittaan ne sillä, että alapeukuttajat ovat vain eri mieltä kanssani, heillä ei ole mua itseäni vastaan mitään.

Vierailija
7/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:13"]

Mihin muuten toi sen nimimerkki perustuu? Onko mies 29v ja lapsi 1v?

[/quote]

Hän oli ennen Mies29v. Veikkaan, että synttärit tulleet ja siksi +1 vuotta.

Vierailija
8/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Tyypillä on ikäkriisi. Oli ensin ilmeisesti useamman vuoden 28 vuotias ja sitten 29 v ja nyt ties kuinka kauan 29v+1. Ties vaikka olisi oikeasti jo kymmenen vuotta vanhempi. Jotkut raukat tuntuu tosissaan uskovan, että hän ilmoittaa oikeaa ikäänsä.

Alapeukutan kaikki hänen viestinsä, koska suurin osa niistä on niin törkeää tekstiä. Oli provo tai ei, niin kuvottava tyyppi.

Ap lienee itse kyseinen provoilija. Taitaa ottaa niin koville ne alapeukut.

Vierailija
9/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kommentti on asiallinen ei tarkoita että henkilö on oikeassa. Voisiko olla että alapeukuttajat ovat erimieltä? Mitä muutakaan varten alapeukutus olisi käytössä? Sääli että joidenkin maailma siihen kaatuu.

Vierailija
10/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:26"]

Se että kommentti on asiallinen ei tarkoita että henkilö on oikeassa. Voisiko olla että alapeukuttajat ovat erimieltä? Mitä muutakaan varten alapeukutus olisi käytössä? Sääli että joidenkin maailma siihen kaatuu.

[/quote]

Miksi kirjoitat erimieltä yhteen? Onko se yhdyssana?

Vierailija
11/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:03"]

M29v+1 on av-palstan epävirallinen mietiskelijä. Hänen pohdinnoissa on usein paljonkin järkeä, ja ne ovat täysin loogisia. Kaikesta huolimatta hänen pohdinnat ovat rankasti alapeukutettuja. Viime aikoina Mies29v+1 on pohtinut muutamaan otteeseen termistöä, jota käytetään miehen ja naisen sukupuolielimistä. Hän on huomioinut alatyyliset termit peniksestä. 

[/quote]

Ja tämä on todennäköisesti nimimerkin itse kirjoittama viesti.

Vierailija
12/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kommentejaa alapeukutetaan, koska ne eivät ole ole olleet asiallisia. Usein ne ovat ollee täysin sairaita.

Mies kuuluu suljetulle osastulolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi